تست کردن قطعات سخت افزاری کامپیوتر BurnInTest Professional 6.0.1029
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

BurnInTest Professional

BurnInTest Professional نام نرم افزاری است کاربردی و حرفه ای که وظیفه ی آن امتحان کردن قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما تحت شرایط و پروسه های مختلف به منظور عیب یابی نمودن آنها می باشد . با انجام این کار می توانید بفهمید که دقیقا کدام قطعه ها در شرایط ایده آل قرار داشته و کدامیک در معرض آسیب می باشند .

زمانی را فرض کنید که قطعه ای مهم از کامپیوتر شما دچار عیب جدی شده و از کار بیافتد . اگر خوش شانس باشید تا زمانی که قطعه ی جدید را جایگیزین قطعه ی خراب می کنید از دسترسی به فایلها و اطلاعات خود محروم خواهید ماند و اما اگر شانس شما را یاری نکند به طور کلی اطلاعات ارزشمند خود را از دست خواهید داد . حال اگر اطلاعات شما دارای اهمیت بسیاری باشند در هر دو مورد متضرر خواهید شد چرا که در اولی تا زمانی که بخواهید قطعه ی جدید را خریداری نموده و جایگزین کنید وقت ارزشمند را از دست داده و در مورد دوم هم تمام اطلاعات و سرمایه را . در اینجاست که کاربرد BurnInTest Professional خود را نشان داده و می فهماند که چرا استفاده از آن برای افرادی که به اطلاعات دیجیتالی خود اهمیت می دهند ضروری است .

 

برخی از ویژگی های BurnInTest Professional 6.0.1029 :
– زمانبندی نمودن پروسه ی آزمایش
– ذخیره سازی نتایج در سطوح مختلف جزییات در فرمت های ASCII و HTML
– قابلیت ذخیره سازی نتایج در قالب یک فایل Log
– نمایش دادن تعداد دفعات انجم پروسه تست گیری
– توانایی اجرا از روی USB درایو و یا CD ( تحت ویندوز )
– محیط کاربرپسند و استفاده آسان
– نمایش جزییات کامل درباره CPU نظیر سرعت و نوع
– نمایش درجه حرارت بخش های مختلف
– تهیه گزارش از باتری لپ تاپ ها
– چک کردن کارت صدا با استفاده از فرمت های مختلف صوتی
– تست کردن کارت گرافیک
– تست کردن پرینتر با استفاده از فایلهای raw
– و …

 

 

 



 ادامه مطلب...


youtube-get

امروزه سایت های ویدیوی آنلاین از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و یوتیوب به عنوان نمونه ای بارز هم اکنون با دهها میلیون بازدید روزانه بر جایگاه سومین سایت پربیننده جهان نشسته است . به جرات می توان گفت که در هر ثانیه ۱۰۰ ها ویدیو مختلف توسط کاربران آپلود می شود و قطعا هر یک از آنها بینندگانی خواهند داشت . حتما شما هم تا به حال ویدیو های مختلفی را دیده و گاه از بعضی از آن خوشتان آمده است و خواسته اید که آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید . اگر چنین باشد حتما متوجه این موضوع گشته اید که به طور معمول گزینه ای برای دانلود ویدیو ها به طور مستقیم وجود ندارد و می بایست متوسل به راههای دیگری شوید . یکی از این راهها استفاده از نرم افزارهای مخصوص دانلود ویدیو آنلاین می باشد .

 

HiHiSoft YouTubeGet نام نرم افزاری است که امروز در بیگ دانلود قصد معرفی آن را داریم و شما با داشتن آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ویدیو های مورد علاقه خود را از سایت یوتیوب دانلود نمایید .کافیست که آدرس ویدیو را به محیط نرم افزار کشیده و یا آن را در کلیب بورد ویندوزتان ذخیره کنید و با یک دکمه فرایند دانلود را آغاز نمایید . به همین سادگی کلیپ هایی که تا کنون به هیچ روشی توانایی دانلود آنها را نداشتید را می توانید دانلود نمایید . نکته قابل توجه در YouTubeGet امکان تبدیل ویدیو های دریافتی به چندین فرمت محبوب تصویری نظیر MP4 ، AVI ، ۳GP ، WMV و MOV می باشد که بدین ترتیب اگر قصد داشته باشید از کلیپ های دریافت شده در دستگاه های دیگری نظیر تلفن همراه خود استفاده نمایید ، هیچ گونه نیازی به استفاده از یک نرم افزار تبدیل فرمت پیدا نخواهید کرد .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


Modiac Video Converter v2.5.0.4100

Modiac Video Converter که طبق گفته سازندگانش قدرتمندترین و پرسرعت ترین نرم افزار تبدیل فرمت های ویدیویی می باشد نه تنها می تواند ویدیو های شما را به فرمت های مختلف تصویری مخصوص کامپیوتر نظیر AVI, MP4, MKV, FLV, WMV تبدیل کند بلکه توانایی تبدیل ویدیو ها برای نمایش در کنسول های مختلف مانند PSP ، ZUNE ، NDS ، Xbox 360 ، PS3 و گوشی های موبایل نظیر آیپد و آیفون را نیز داراست . بدین ترتیب شما خواهید توانست هر ویدیویی را که می خواهید بر روی هر دستگاه پخشی که در اختیار دارید به نمایش در آورید . علاوه بر اینها قابلیت استخراج صدا به شما کمک می کند تا اگر تمایل به پخش فقط موزیک یا صدای متن یک فیلم را دارید بدون استفاده از نرم افزارهای دیگر این آرزوی خود را عملی سازید . سرعت بالا و کاربری بسیار آسان دو ویژگی مهم نرم افزار Modiac Video Converter می باشد که طی هفت سال تجربه و آزمایش در زمینه فایلهای مولتی مدیا بدست آمده است .

 

 

 



 ادامه مطلب...


AVS Photo Editor 2.0.2.108

AVS Photo Editor یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند ویرایش های اولیه ی تصاویر را به سادگی و بدون انجام هزینه های گزاف انجام دهند . با داشتن این برنامه می توانید رنگ تصاویر خود را بهبودی بخشیده ، آنها را بزرگ یا کوچک کرده ، رنگ ها را تغییر داده و با اضافه کردن افکت های زیبا بر جذابیت آنها بیافزایید . نکته قابل توجه در طراحی AVS Photo Editor محیط کاربرپسند و استفاده کاربری بسیار ساده آن می باشد . با این وجود دیگر حسرت نداشتن مهارت استفاده از نرم افزار های پیچیده ای نظیر فتوشاپ و کورل را برای انجام ویرایش های ابتدایی تصاویر نخواهید خورد چرا که تمامی ابزارها در این برنامه به سادگی هر چه تمام تر قابل استفاده خواهند بود . حذف قرمزی چشم ، تنظیم روشنایی و کنتراست و کاهش نویز تصاویر از سایر کارهایی است که با این نرم افزار توانایی انجام شان را خواهید داشت . پشتیبانی از تمامی فرمت های محبوب نظیر JPEG, BMP, TIFF, PNG, GIF دامنه استفاده کار با قالب های مختلف را برای شما وسیع تر خواهد نمود .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


با نرم افزار Safe Lite امنیت فایل های خود را تضمین کنید . در این نرم افزار شما با تعیین پسورد و قرار دادن قفل بر پوشه ها و فایل ها از نفوذ اشخاص ناشناس به آن ها به روش تضمین شده ای جلو گیری خواهید کرد .

شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

 

Best Safe Lite محافظت از فایل ها در نوکیا سری 60 ورژن 5 با Safe Lite



 ادامه مطلب...


CCleaner

حفظ حریم خصوصی و بالا نگاه داشتن سرعت سیستم در بیشترین حد ممکن دغدغه ی همیشگی کاربران بوده است و رسیدن به چنین اهدافی به صورت معمولی و دستی اگر غیر ممکن نباشد قطعا بسیار سخت خواهد بود . از این رو تا کنون نرم افزارهای مختلفی برای برطرف کردن نیازهایی از این قبیل که طیف وسیعی از یوزرها را شامل می شود طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشد .

نرم افزاری که در این مطلب قصد معرفی اش را داریم یکی از قدرتمند ترین ها در نوع خود بوده و با تکیه بر دو ویژگی ، یکی لایسنس رایگان و دیگری استفاده از تکنولوژی ها روز و سازگاری با بخش های مختلف ویندوز و نرم افزارهای متفاوت توانسته است به جایگاه بسیار مطلوبی در میان کاربران دست پیدا کند . این برنامه که CCleaner نام دارد به شما کمک می کند تا امنیتی کامل را هنگام کار با ویندوز تجربه کنید . این نرم افزار که از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد نه تنها فضایی را از هارددیسک شما اشغال نخواهد کرد بلکه با استفاده بسیار اندک از منابع سیستم نظیر CPU و Ram هیچ گونه باری را بر دوش کامپیوتر شما نخواهد گذاشت .

بهینه سازی یکی ویژگی های مهم CCleaner می باشد . این نرم افزار با حذف فایلهای بی استفاده از روی هارد درایو شما فضای ارزشمندی را که توسط اطلاعات بیهوده اشغال شده اند به شما هدیه خواهد کرد تا بتوانید به ذخیره سازی داده های مفیدتری بر روی آنها مشغول شوید . یکی دیگر از قابلیت ها پاکسازی ردپاهای به جا مانده از فعالیت هایی است که در اینترنت انجام می دهید . بسیاری از کاربران نگران این بوده و هستند که افرادی غیر از خودشان به اطلاعات اینترنتی از قبیل سایت های مشاهده شده دسترسی پیدا کنند که خوشبختانه با به روی کار آمدن این نرم افزار ، مشکل یاد شده به طور کامل به دست فراموشی سپرده شده است . پشتیبانی CCleaner از زبان شیرین پارسی به تمامی پارسی زبانان دنیا این امکان را می دهد تا بتوانند از قابلیت های گنجانده شده نهایت استفاده را ببرند .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


Adobe-Acrobat-X-Pro

PDF یک فرمت اعجاب انگیز است که امکان ساخت کتاب های الکترنیکی بسیار زیبا را در اختیار شما قرار می دهد . کتاب های الکترونیکی به شما کمک می کنند تا صدها و هزاران کتاب را بی آنکه به کتابخانه و فضاهای گسترده نیازی باشد بر روی حافظه های کامپیوتری نظیر فلش مموری ، هارد درایو ، دیسک های نوری و یا حتی بر روی تلفن همراهتان ذخیره سازید و بتوانید در هر مکانی که اراده می کنید از آنها استفاده کنید .

Adobe Acrobat نام قدرتمندترین نرم افزاری است که در زمینه ی ساخت کتاب های الکترونیکی PDF وجود دارد و با توجه به قدمت چندین و چند ساله ای که در سابقه ی خود دارد توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نموده است . با داشتن این برنامه می توانید صفحات و فایلهای الکترونیک و حتی وب سایت ها ، نفشه های مهندسی ، ایمیل و بسیاری از فایلهای مولتی مدیا را آزادانه به کتاب های خود بیافزایید . این برنامه که توسط کمپانی قدرتمند ادوبی طراحی و منتشر می شود از امکانات بسیار زیادی برخوردار بوده و رویای رسیدن به جایگاه نخست را که هم اکنون در انحصار خود دارد از خواب گونه های مشابه پرانده است . تمپلیت های گوناگونی که در Adobe Acrobat قرار داده شده است به شما اجازه می دهد تا به ساده ترین روش ممکن کتاب هایی را که مد نظر دارید بسازید و آن را انتشار دهید .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 870
بازدید کل : 343039
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1