بازی Castlevania 4 برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

بازی زیبای Castlevania نسخه ی چهارم بازی به سبک اسطوره ای ژاپن می باشد . این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ در سایت بیگ دانلود آماده شده است . شما می توانید بازی Castlevania نسخه ی چهارم را از این سایت به صورت مستقیم دانلود کنید .

castlevania4 s60v3 بازی Castlevania 4 برای نوکیا سری 60 ورژن 3

 




 ادامه مطلب...


بازی Tron Legacy با فرمت جاوا در سایز در سایز ۳۲۰×۲۴۰ برای دانلود شما عزیزان در این سایت آماده شده است . این بازی بر اساس فیلم پر فروش Tron با فرمت جاوا طراحی شده است . شما میتوانید بازی Tron Legacy را از این سایت به صورت مستقیم دانلود کنید .

بازی Tron Legacy

 




 ادامه مطلب...


بازی Lost Planet ورژن ۲ برای دانلود شما عزیزان در سایت بیگ دانلود آماده شده است . شما می توانید این بازی زیبا را از این سایت با فرمت جاوا در سایز ۳۲۰×۲۴۰ دانلود کنید .

بازی Lost Planet 2

 



 ادامه مطلب...


Loris Capirossi Pro Moto Racing یک بازی موتورسواری سراسر هیجانی است که توسط شرکت معروف Gameloft برای رزولوشن های ۱۷۶×۲۲۰ ، ۱۲۸×۱۲۸ ، ۱۲۸×۱۶۰ و ۲۴۰×۳۲۰ ارایه شده است .



 ادامه مطلب...


the wolf man

بازی بسیار زیبای

The Wolfman

برای گوشی های دارای پلت فرم جاوا دارای رزولوشن های ۱۲۸×۱۲۸ ، ۱۷۶×۲۰۸ ، ۱۲۸×۱۶۰ ، ۲۰۸×۲۰۸ و ۲۴۰×۳۲۰





 ادامه مطلب...


تا چند ماه دیگر بازی های جذاب جام جهانی ۲۰۱۰ آغاز می گردد . آیا هیچ گاه خواسته اید تا به عنوان سرمربی به جام جهانی بروید تا بتوانید با درایت و اندیشه تان  تیمی که آن را در اختیار گرفته اید به جام طلایی برسانید ؟ اگر بازی Football Manager Pro World Cup را بر روی موبایل خود نصب کنید این آرزوی شما برآورده می شود . در این بازی بسیار جالب شما به عنوان یک بازیکن توپ را در زمین به گردش در نمی آورید بلکه با دادن دستورات خود از کنار مستطیل سبز ، به بازیکنانتان فرمان می دهید تا چگونه بازی را انجام دهند .
این بازی که تحت پلتفرم جاوا و برای رزولوشن های ۱۷۶×۲۰۸ ، ۱۲۸×۱۶۰ و ۲۴۰×۳۲۰ طراحی گردیده است قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی ها را داراست .

 

 



 ادامه مطلب...


مجموعه ۱۲ بازی جدید و بسیار زیبا با فرمت جاوا که قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های موجود را داراست . این بازی ها که از میان پرطرفدارترین ها گردآوری شده است ، در تمامی رزولوشن ها از ۱۲۸×۱۶۰ تا ۲۴۰×۳۲۰ می باشد که می توانید متناسب با بزرگی صفحه نمایش گوشی خود آنها را نصب کنید .

اسامی بازی ها عبارتند از :
Prince of Persia: The Forgotten Sands -
Red Bull Flugtag -
Robin Hood: The Movie Game -
3D Brick Breaker Revolution 2 -
Ridge Racer Drift -
Ronnie OSullivans World Snooker 2010 -
Shrek Forever After: The Mobile Game -
Knocker Hentai -
Fifa World Cup 2010 Sourth Africa -
Camelot Episode II: The Castle Of The Green Knight -
Spy Mission

 

 

 



 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 70
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 857
بازدید کل : 343026
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1