دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

Test Drive Unlimited 2 بازی اکشن اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید.
در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.                  

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

                                 


 

                      بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2




 ادامه مطلب...


    بازی قارچ خور _ ماریو

این روز ها کمتر کسی پیدا میشود که در زمان کودکی بازی بسیار زیبای ماریو یا همان قارچ خور آتاری میکروی خودمان را بازی نکرده باشد. یک بازی بسیار سرگرم کننده و در عین حال زیبا. ما این بازی را برای کامپیوتر شما آماده کردیم تا دوباره خاطرات شیرین دوران کودکیتان را برای شما تازه کنیم .لازم به ذکر است که این نسخه از بازی Portable (قابل حمل) بوده و نیاز به نصب ندارد. بیگ دانلود به شما پیشنهاد میکند این بازی کم حجم و زیبا را دانلود و بازی کنید.

 

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج Front Mission Evolved

Front Mission Evolved یک بازی تخیلی است که جریان آن بدین شکل است: قهرمانان این بازی روبات های غول پیکری هستند که یک انسان درون آن ها مسئولیت هدایت آن را بر عهده دارد. در این بازی مسئولیت شما مبارزه با دشمنانی هم نوع خودتان در خط مقدم جنگ می باشد.داستان بازی ۵۰ سال پس از اتفاقات Front Mission 5 یعنی در سال ۲۱۷۲ اتفاق خواهد افتاد و شخصیت اصلی بازی یعنی Dylan Ramsey برای گرفتن انتقام پدرش و همچنین جلوگیری از نابودی شهر نیویورک با همرزمانش درگیر یک جنگ بزرگ می شوند تا روبات های دشمن را نابود کنند.




 ادامه مطلب...


دانلود بازی بسیار زیبای kane and lynch 2dog days

مطمئنا شما هم وقتی نام شرکت Io Interactive را میشنوید یاد بازی بسیار زیبای hitman می افتید . اما ما اینبار با یک بازی بسیار زیبای دیگر از همین شرکت در خدمت شما هستیم .همانطور که شما بازی بازان حرفه ای میدانید چند سال پیش این شرکت یک بازی با نام kane & lynch منتشر کرد که با اینکه از شخصیت پردازی و داستان خوبی برخوردار بود اما گیم پلی و گرافیک ضعیفی داشت و همه از خرید این بازی پشیمان میشدند اما این شرکت ناامید نشد و همان زمان اعلام کرد که سری جدید این بازی را خواهد ساخت و به قول خودش عمل کرد این بازی جدید حدود۵ ماه پیش روانه بازار شد و شما اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سایت بیگ دانلود دریافت کنید.

 




 ادامه مطلب...


دانلود بازی ترسناک و فوق العاده هیجان انگیز Dead Rising 2

اینبار تیم بیگ دانلود با یک بازی بسیار هیجان انگیز و ترسناک در خدمت شماست. Dead Rising 2 یا همان طلوع مرده دو، بازی پر طرفداری که نسخه شماره یک آن با فروش چند میلیون دلاری رو به رو گردید. در این بازی شما با تعداد بسیار زیادی زامبی رو به رو هستید که پایان پذیر هم نیستند و باید با سرعت عمل خود اقدام به کشتن آنها نمایید. از نکات قابل توجه در این بازی ابزارهای متنوعی است که برای کشتن زامبی ها بکار گرفته می شود در واقع شما می توانید از هر وسیله ای برای مقابله با زامبی ها استفاده کنید اره برقی ، اسلحه ، تبر، صندلی ، گیتار ، میز ، چوب بیسبال و حتی ترکیب این وسایل با یکدیگر و ساخت یک اسلحه قوی تر. در رابطه با شرکت سازنده ی بازی میتوان به کمپانی معروف CAPCOM اشاره نمود که حتمآ با سایر بازی های این کمپانی از جمله سری بازیهای معروف Resident Evil آشنایی دارید.



 ادامه مطلب...


دانلود بازی فوق العاده زیبا و پر طرفدار Fishing Simulator 2011

ماهیگیری ورزشی آرام و آهسته است و نیاز به تمرکزبسیار بالایی دارد. بازی شبیه ساز ماهیگیری ۲۰۱۱ یکی از قدرتمندترین بازیهای ارائه شده در بین بازیهای شبیه ساز ماهیگیری می باشد که به خوبی توانسته این بازی را به معنای واقعی ماهیگیری یعنی همان آرامش مطلق و تمرکز بالا نزدیک کند.اینبار دربیگ دانلود با دریافت این بازی بسیار زیبا و پر طرفدار به رویای ماهیگیری خود در فصل زمستان تحقق بخشید.

 




 ادامه مطلب...


بازی جذاب و هیجان انگیز Farm Frenzy یک بازی فوق العاده بوده و مطمئنا کاربرانی که قبلا از ۳ نسخه متفاوت قبلی استفاده کرده اند می دانند که تا چه اندازه این بازی به ظاهر ساده می تواند سرگرم کننده باشد. حالا برای آن دسته از کاربران عزیز سایت ایرانیان دانلود که منتظر بودند تا بازهم نسخه هایی جدید از این بازی ارائه گردد نسخه ۳ از این بازی را آماده کردیم.امیدواریم که این بازی مورد توجه و رضایت شما کاربران گرامی قرار بگیرد.

 

این نسخه هم به مانند بقیه مدل های قبلی موضوعی خاص را دنبال می کند که همان کشاورزی و مزرعه داری است. مزرعه داری ساده ای که در ابتدا به مرغ و تخم مرغ شروع و در آخر بازی به جایی می رسد که کاربر همه امکانات لازم برای یک مزرعه داری قدرتمند را دارا بوده و حالا به جای یک مرغ ساده گاو ها ، گوسفند ها و … در گسترش مزرعه اش به وی کمک می کنند. نقش دشمنان را نباید نادیده گرفت که گاهی مزاحمت ایجاد می کنند.




 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 906
بازدید کل : 343075
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1