دانلود تم بسیار زیبا و قشنگ برای ویندوز ۷ با عنوان فضا
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

حتما شما نیز اسم شاهکار بی نظیر مایکروسافت ، ویندوز ۷ (سون) ، را شنیده اید. Microsoft با ارایه ی این ویندوز بی نظیر و با امکانات بسیار بالا حرف را برای بقیه ی شرکت های تولید کننده تمام کرد و هم اینک پرکاربرد ترین سیستم عامل می باشد. مایکروسافت، بسیار زیبا و جالب بر روی گرافیک این سیستم عامل کار کرده است ولی برخی افراد تم های متفاوتی را طلب می کنند ولی Windows 7 جز چند تم ، به تم دیگری مجهز نیست.
از این رو در این پست یک تم زیبا با نام Space 2.1 را برای شما عزیزان مهیا نموده ایم که مخصوص ویندوز Seven می باشد و همانطور که از تصویر این Theme می توانید ببینید گرافیک چشم نوازی داشته که امیدواریم مورد عنایت و استفاده شما کاربران عزیز قرار گیرد که هم اکنون می توانید از بزرگترین سایت دانلود دریافت کنید.

دانلود تم بسیار زیبا و قشنگ برای ویندوز ۷ با عنوان فضا


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبهبرچسب:, :: 15:10 :: توسط : ماهان

Camera Control Pro نام نرم افزاری حرفه ای برای کنترل دوربین های مدار بسته می باشد که توسط کمپانی Nikon تولید شده است. کمپانی Nikon یکی از تولید کنندگان برتر دوربین های مدار بسته می باشد که حال با فعالیت در زمینه نرم افزاری و تولید نرم افزارهای کنترلی برای محصولات خود این نوید را به مشتریان خود می دهد که در این عرصه پا در در مرحله جدید نهاده است . در این نرم افزار کاربران قادر به کنترل کامل دوربین ها با توجه به امکانات موجود و توانایی های دوربین می باشند. کنترل کامل دوربین های دیجیتالی Nikon ، عکس برداری به وسیله این نوع دوربین ها و ضبط تصاویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد که هم اکنون می توانید از بزرگترین سایت دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار کنترل دوربین های مدار بسته Nikon Camera Control Pro v2.8.0


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبهبرچسب:, :: 15:10 :: توسط : ماهان

اگر در میان پوشه ها و فایل های موجود در هارد کامپیوتر خود جستجو کنید مطمئنآ پوشه ها و فایل های تکراری بسیار زیادی را پیدا خواهید کرد که بیهوده فضای هارد را اشغال کرده اند. البته شما هم در بوجود آمدن این فایل های تکراری تقصیر زیادی ندارید زیرا فرضآ یکی از دوستان به شما تعدادی موزیک را می دهد و شما شک دارید که آیا قبلآ این موزیک ها را داشته اید یا نه و به ناچار برای اینکه آن ها را از دست ندهید در هارد کامپیوتر خود ذخیره می کنید بدون آنکه بدانید چند ماه قبل همان موزیک ها را از دوست دیگر خود گرفته اید. شاید تا به حال بسیار از خود پرسیده باشید که آیا نرم افزاری ساخته نشده که بتواند فایل های تکراری را پیدا کند و پس از آن به صورت خودکار اقدام به حذف آن ها نماید؟
پاسخ امروز راسخون در مورد این سوال نرم افزار رایگان alldup است که به شما در پیدا کردن پوشه ها ، عکس ها ، آهنگ ها ، فیلم ها و به طور کلی تمامی فایل های تکراری موجود در هارد کامپیوتر کمک می کند. در واقع شما فقط کافیست محلی را که باید نرم افزار جستجو کند مشخص کنید و پس از آن ملاحظه خواهید کرد که نرم افزار در عرض چند ثانیه لیستی از فایل های تکراری را به همراه مشخصات کامل آن ها برای شما پیدا کرده است که هر کدام از فایل های تکراری در کنار هم قرار گرفته اند و شما می توانید به صورت کاملآ اتوماتیک از هر کدام از فایل ها یکی را به عنوان فایل اصلی در هارد کامپیوتر خود نگه دارید و مابقی را حذف کنید که هم اکنون می توانید از بزرگترین سایت دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار شناسایی و پاک کردن فایل های تکراری با AllDup 3.2.22 (قابل حمل)


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبهبرچسب:, :: 15:10 :: توسط : ماهان

Kaizen Software Home Manager 3.0.3016.0 نرم افزار کاربردی و مفید برای مدیریت صورت حساب ها، اموال و دارایی های منزل است. شما با کمک این نرم افزار می توانید لیستی از اموال و مخارج منزل خود را تهیه کنید و همیشه جساب آنها را داشته باشید. مواردی همچون پرداختی های بیمه، هزینه تعمیرات، هزینه های کالاهای مصرفی و یا لیست دارایی ها، لوازم منزل، تجهیزات و مواردی از این قبیل. همچنین نرم افزار امکان ویرایش و جستجوی اطلاعاتی را که در نرم افزار وارد نموده اید را به شما می دهد.

مدیریت و کنترل اموال و مخارج منزل با دانلود نرم افزار Kaizen Software Home Manager 3.0.3016.0


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبهبرچسب:, :: 15:10 :: توسط : ماهان

مدیریت كامل فایل های چندرسانه ای با Free Studio 5.1.7

Free Studio یک استودیوی کامل و ۱۰۰ درصد رایگان برای مدیریت انواع فایل های چند رسانه ای است که مجموعه ای از ابزار مختلف برای تبدیل ، ویرایش ، رایت ، مشاهده و … را در اختیار شما می گذارد . درکل این برنامه مفید و جامع دارای ۸ ابزار مختلف YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است که هریک دارای عملکردهای متفاوتی هستند . با بخش دانلود این برنامه ، میتوانید به راحتی فیلم های مورد علاقه ی خود را از سایت های یوتیوب و … دانلود کنید و یا اینکه آنها را به اشتراک بگذارید . با استفاده از بخش مبدل این نرم افزار میتواند فایل های صوتی و تصویری خود را برای نمایش در iPod, PSP, iPhone, BlackBerry و سایر موبایل ها تبدیل کنید . سازگاری با ویندوزهای ۲۰۰۰/XP/Vista/7 و محیط فوق العاده جذاب و زیبا از دیگر ویژگی های این نرم افزار رایگان است . اگر به دنبال یک نرم افزار کامل برای مدیریت فایل های چندرسانه ای خود هستید ، ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه ی مطلب از بزرگترین سایت دانلود قابل دریافت است .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبهبرچسب:, :: 15:10 :: توسط : ماهان

۱۱۱ عکس زیبا و بسیار دیدنی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید در امور مختلف بسته به سلیقه ی خود از آنها استفاده کنید که مهمترین کاربرد این تصاویر ، استفاده به عنوان عکس دسکتاپ است . فرمت تصاویر jpg بوده و ابعاد آنها نیز ۱۶۸۰×۱۰۵۰ – ۲۵۶۰×۱۶۰۰ است . برای دانلود این تصاویر فوق العاده زیبا به ادامه ی مطلب بروید . امیدواریم از آنها لذت ببرید .

111 والپیپر فوق العاده زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف   Best HD Wallpapers


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبهبرچسب:, :: 15:10 :: توسط : ماهان

K-Lite Codec Pack Update 7.5.3 مجموعه ای از جدیدترین کدک های ویدئو برای پخش صحیح و سالم فایل های ویدئویی است . گاهی اوقات ممکن است پس از دانلود یک فایل تصویری برای پخش آن با مشکل مواجه شوید این مشکل میتواند به دلیل نبود کدک ها بروز در ویندوز شما باشد . این بسته علاوه برجدیدترین کدک ها دارای یک نرم افزار پخش قوی و جدید به نام Media Player Classic است که میتوانید از آن برای پخش انواع فایل های چندرسانه ای استفاده کنید .

جدیدترین کدک های ویدئو K Lite Codec Pack Update 7.5.3

قابلیت های کلیدی K-Lite Codec Pack Update 7.5.3 :

آخرین نسخه از بهترین کدک ها

- عدم تداخل با کدک های قبلی ویندوز شما

- نسخه ی بروز شده ی مدیا پلیر ۱٫۵٫۲٫۳۴۵۰

- به روز شده در Win7DSFilterTweaker به نسخه ۴٫۵

- به روز شده MediaInfo Lite را به نسخه ۰٫۷٫۴۷

- بهبود برای پخش فیلم های Blu-ray

- و …


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبهبرچسب:, :: 15:10 :: توسط : ماهان

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1876
بازدید ماه : 2003
بازدید کل : 342119
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1