دانلود ویندوز ایکس پی پرتابل (وندوز قالب حمل)!
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 


آیا تا به حال شده است که به یک ویندوز بدون نیاز به نصب نیاز پیدا کنید ؟! برای مثال وقتی بر روی رایانه ای ویندوز ۷ نصب باشد و بخواهید کار کوتاهی را از طریق ویندوز ایکس پی بر روی همین ویندوز انجام دهید، در این مواقع یک ویندوز بدون نیاز به نصب می تواند بسیار کارساز باشد. یا شاید هم برای شما پیش آمده باشد که ویندوز XP تان خراب شده باشد ونتوانید وارد آن بشوید و یا به دلیل ویروسی شدن سیستم شما بقدری کند شده است که قادر به انجام کاری نیستید که در این مواقع استفاده از ویندوز های پرتابل می تواند گزینه مناسبی باشد. البته این را هم در نظر بگیرید که شاید شما با درایو ,ویندوز خود کار دارید و نمی خواهید آن را فرمت کنید تا Win XP جدیدی را نصب کنید. در این گونه مواقع این گونه ویندوز های پرتابل می توانند باعث شوند که شما به اطلاعات هارد خودتان دسترسی داشته باشید.
Micro Windows XP نسخه پرتابل ویندوز ایکس پی است که می تواند با استفاده از سی دی یا فلش اجرا شود. با این ویندوز کم حجم بدون نیاز به نرم افزار های ماشین مجازی از جمله VMWARE به راحتی می توانید ویندوز ایکس پی پرتابل را در هر Windows دیگری اجرا کنید. این Windows کاملا آپدیت شده می باشد و تمام امکانات یک ویندوز ایکس پی را داراست و به راحتی می توانید از آن به صورت اشتراکی و بدون نیاز به نصب استفاده کنید. هم اینک شما عزیزان می توانید با دانلود کم حجم و به راحتی این پک با ارزش را ازسایت وطن دانلود دریافت و از آن لذت ببرید. امیدواریم با دانلود ویندوز ایکس پی پرتابل بتوانید مشکلاتی که گاهی با خرابی ویندوزتان دارید را مرتفع کنید.

(بخش ویژه ..::بیگ دانلود::..)

...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 



 ادامه مطلب...


از ما بهترین                                                                       



 ادامه مطلب...


 

www.fun.mahandownload.com

دزدان دریایی کارائیب را که می شناسید، البته ما به دزدان واقعی کارائیب کاری نداریم فقطفیلم سینمایی این دزدان مدنظر است که یا دیده اید، یا خوانده اید و یا در موردش شنیده اید

در هر صورت خبر ما این است که این پروژه سینمایی همچنان ادامه دارد و دزدان دریایی کارائیب نیز به قسمت چهارم رسیده است.
«دزدان دریایی کارائیب ۴» به مرحله انتخاب بازیگر رسیده، عنوان اصلی این پروژه «دزدان دریایی کارائیب و موج های بیگانه» است.



 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 688
بازدید هفته : 728
بازدید ماه : 1625
بازدید کل : 340770
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1