ساخت اسلایدشو فلش از عکس Xilisoft Photo to Flash 1.0.0.0105
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

                  Xilisoft Photo to Flash

اگر شما نیز عکس هایی که با دوربین دیجیتال خود گرفته اید را بر روی کامپیوتر ذخیره می کنید حتما تا به حال این فکر به ذهنتان رسیده است که یک آلبوم بسیار زیبا از آنها ساخته تا هنگامی که قصد دیدن آنها و یا نمایش به سایرین را داشته باشید ، این کار در محیطی جذاب و خیره کننده انجام پذیرد . یکی از بهترین راهها استفاده از تکنولوژی فلش می باشد چرا که با دارا بودن قابلیت های فراوان این فرمت ، امکان مانور بسیاری برای نحوه نمایش و افکت گذاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت ؛ اما معمولا چیزی که افراد را از این آرزو دور می سازد عدم آشنایی با فناوری فلش می باشد .

 

امروز قصد معرفی نرم افزاری را به شما داریم که به وسیله ی آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر آلبوم های دیجیتالی منحصر به فرد و جذاب بسازید . این برنامه که Xilisoft Photo to Flash محصولی است جدید از کمپانی قدرتمند Xilisoft که ید طولایی در ساخت نرم افزارهای مولتی مدیا و تبدیل کننده دارد . با وجود این برنامه دیگر آرزوی ساخت آلبوم های فلش همانند گذشته در دور دست ها به نظر نرسیده و این امکان را به شما می دهد که تنها با چند کلیک ماوس ، انتخاب تصاویر مورد نظر و همچنین گزیدن افکت و قالب های مورد علاقه ، خروجی فلش از آلبوم عکس خود را تنها در چند ثانیه ذخیره کنید . فرمت هایی که می توانید در ساخت اسلاید شو خود از آنها استفاده کنید عبارت اند از jpg ، jpeg ، png ، gif ، bmp ، tiff ، xbm و xpm که علاوه بر خروجی SWF در قالب های XML و HTML نیز می توان ذخیره نمود . امکان سفارشی سازی موزیک بکگراند ، سکانس های نمایش هر تصویر و تمپلیت های فلش بسیاری که در Xilisoft Photo to Flash گنجانده شده است می تواند شما را به آنچه در سر می پرورانید ، نزدیک تر کند .

 

 

 



 ادامه مطلب...


 دانلود سریال مختار نامه Mokhtar Nameh تا قسمت ۱۵

دانلود سریال مختار نامه Mokhtar Nameh تا قسمت 15

ژانر : تاریخی – جنگی

نام سریال: مختار نامه

کیفیت: عالی

فرمت: avi

حجم میانگین هر قسمت ۳۵۰ مگابایت

زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

تعداد قسمت ها:۴۰ قسمت

تاریخ انتشار: ۱۳۸۹

کارگردان : داود میرباقری

بازیگران: فریبرز عرب‌نیا، شهرام حقیقت‌دوست، محمدرضا حق‌گو، الهام حمیدی،جعفر دهقان، رضا کیانیان، رضارویگری، داوود رشیدی، جمشید شاه‌محمدی، عنایت شفیعی، ولی‌الله شیراندامی، رامونا شاه، محمد صادقی، شهرزاد صفوی، مهرداد ضیائی، مصطفی طاری، ژاله علو، حمیدرضا عطایی، احمد علامه‌دهر، شهرام عبدلی، حدیث فولادوند، مهدی فخیم‌زاده، تورج‌‌فرامرزیان، محمدفیلی، هوشنگ‌ قوانلو، فریبا کوثری، حسن‌ کاخی، شهره‌‌لرستانی، مظفرمقدم، حسن‌میر‌باقری، حامد میرباقری،امیر مولوی،صالح میرزاآقایی، حمید مظفری، نسرین مقانلو، احمد نمازی، فرخ نعمتی، عزیز هنرآموز، کاظم هژیرآزاد، محمد یگانه، حسن پورشیرازی، اکبر زنجان‌پور و…

خلاصه داستان:مجموعه مختارنامه روایتگر زندگی یکی از شخصیت های بزرگ تاریخ شیعه ، مختاربن ابوعبیده ثقفی است که پس از واقعه جانسوز عاشورا به خونخواهی از حضرت سید الشهداء (ع) برخاست و در سال ۶۶ هجری قیام خود را آشکار کرد و موفق شد …

 


 



 ادامه مطلب...


                               Oxford English Dictionary 11th Edition

دیکشنری آکسفورد یکی از کامل ترین فرهنگ لغت های زبان انگلیسی می باشد که با توجه به حجم عظیم لغات موجود در آن ( بیش از ۲۴۰۰۰۰ لغت ) می تواند برای هر فردی مفید واقع شود . این نسخه که به صورت پرتابل می باشد از حجم بسیار پایینی برخوردار بوده و علاوه بر ترجه تمامی لغات انگلیسی به انگلیسی ، نوع آنها از قبیل صفت ، اسم ، قید و همچنین تلفقظ را به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد داد . ورژن پیش رو ، آخرین ویرایش ، یعنی ویرایش ۱۱ می باشد که با افزودن تمامی لغات جدید ، به طور کامل به روز رسانی شده است  .



 ادامه مطلب...


 

همه شما بازی رایانه ای SWAT Elite Troops را میشناسید.یک بازی فوق العاده به سبک اکشن و پلیسی که احساس خوبی برای شخص بازی کننده دارد.نسخه جاوای این بازی را برای شما آماده کرده ایم.این بازی دارای رزولوشن ۲۴۰X320 میباشد .حجم کم و گرافیک مطلوب از ویژگی های این بازی میباشد.این بازی هم اکنون از سایت موب ۴ یو قابل دریافت میباشد.

 دانلود بازی فوق العاده زیبای SWAT Elite Troops - فرمت جاوا

 



 ادامه مطلب...


K-Lite Mega Codec Pack

هر فرمتی دارای یک کدگذاری مختلف می باشد که تنها در نرم افزارهایی که از آن کدک پشتیبانی می کند ، قابل پخش می باشد . امروزه فرمت های مختلفی ساخته شده اند که هر یک در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت های ۳GP و MP4 در گوشی های موبایل ، FLV در ویدیو پلیر های آنلاین و VOB در فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی استفاده می شود . اگر قصد داشته باشید تا هر فرمتی بدون نیاز به نصب چند نرم افزار مختلف اجرا کنید تنها راه استفاده از ابزارهایی است که کدک ها را به صورت پک کامل درون خود گنجانده اند . K-Lite Codec Pack نام یک نرم افزار قدرتمند پخش می باشد که به شما این امکان را می دهد تا فرمت های گوناگون را با استفاده از یک پلیر ساده با نام Media Player Classic Homecinema پخش کنید و یا اینکه فیلم یا موزیک مورد نظر خود را در نرم افزار دلخواه خود اجرا کنید . این برنامه با پشتیبانی از نرم افزارهای محبوبی نظیر Winamp ، Windows Media Player و Jetaudio حتما به نیازهای شما را برطرف خواهد کرد .
K-Lite Codec Pack که در نوع خود بی رقیب می باشد قابلیت پخش فرمت های مشهور دیگری نظیر MKV و DivX را نیز پخش کند . از قابلیت های جدید افزوده شده به این نرم افزار ، اضافه کردن پلاگین های پخش به مرورگر های اینترنتی مشهوری از قبیل اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و کروم می باشد که امکان اجرای فرمت های گوناگون صوتی و تصویری را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد .

 




 ادامه مطلب...


از Foxit PDF Editor به عنوان اولین ویرایشگر فایلهای PDF یاد می شود . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و با استفاده از ابزار پیشرفته آن به ویرایش کتاب های الکترونیک بپردازید . از جمله امکاناتی که Foxit PDF Editor در اختیار شما قرار می دهد می توان به انتخاب قسمتی خاص ، افزودن یا حذف متن و عکس و همچنین ساخت و یا حذف صفحات اشاره کرد . پس از انجام تغییرات مورد نظر نیز می توانید کتاب خود را با فرمت PDF در قالب یک فایل جدید ذخیره کرده و یا اینکه جایگزین فایل اصلی کنید .



 ادامه مطلب...


به علت درخواست بسیار زیاد کلیپ های آموزشی تکنو در سایت قرار گرفت
کلیپ آموزش تکنو شماره 2


این آموزش به زبان اصلی بوده و در 2 فرمت متفاوت برای موبایل و کامپیوتر تولید شده است

دانلود در ادامه مطلب


 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1