دانلود بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز ماریو قارچ خور
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

    بازی قارچ خور _ ماریو

این روز ها کمتر کسی پیدا میشود که در زمان کودکی بازی بسیار زیبای ماریو یا همان قارچ خور آتاری میکروی خودمان را بازی نکرده باشد. یک بازی بسیار سرگرم کننده و در عین حال زیبا. ما این بازی را برای کامپیوتر شما آماده کردیم تا دوباره خاطرات شیرین دوران کودکیتان را برای شما تازه کنیم .لازم به ذکر است که این نسخه از بازی Portable (قابل حمل) بوده و نیاز به نصب ندارد. بیگ دانلود به شما پیشنهاد میکند این بازی کم حجم و زیبا را دانلود و بازی کنید.

 

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج Front Mission Evolved

Front Mission Evolved یک بازی تخیلی است که جریان آن بدین شکل است: قهرمانان این بازی روبات های غول پیکری هستند که یک انسان درون آن ها مسئولیت هدایت آن را بر عهده دارد. در این بازی مسئولیت شما مبارزه با دشمنانی هم نوع خودتان در خط مقدم جنگ می باشد.داستان بازی ۵۰ سال پس از اتفاقات Front Mission 5 یعنی در سال ۲۱۷۲ اتفاق خواهد افتاد و شخصیت اصلی بازی یعنی Dylan Ramsey برای گرفتن انتقام پدرش و همچنین جلوگیری از نابودی شهر نیویورک با همرزمانش درگیر یک جنگ بزرگ می شوند تا روبات های دشمن را نابود کنند.




 ادامه مطلب...


پاتوق سرگرمی – Far30Patogh.Com

در این صورت مشتری هیچ گونه محدودیتی در انتخاب خودپرداز ندارد و می‌تواند از طریق دستگاه خودپرداز هر بانکی مبلغ مورد نظر خود تا سقف دو میلیون تومان در روز را از کارت هر بانکی به کارت هر بانک دیگری انتقال بدهد.

 




 ادامه مطلب...


مقابله با نفوذ تروجان ها به داخل کامپیوتر با نرم افزار Anti-Trojan Elite 5.2.1

یکی از شناخته ترین نوع بد افزارها فایل مخربی با نام تروجان است که به نوعی جاسوسی سیستم هایی را که به انها نفوذ می کند انجام می دهد. Anti-Trojan Elite نرم افزار قدرتمندی است که می تواند در مقابل ورود تروجان ها به داخل کامپیوتر جلوگیری کند. این نرم افزار یک انتی تروجان بسیار قوی بوده که قادر به شناسایی ۲۲۰۰۰ نوع تروجان و کرم اینترنتی می باشد و قادر است در صورت مشاهده انها در داخل سیستم اقدام به حذف انها نمایید. پس از نصب این برنامه می توانید کلیه درایوهای کامپیوتر خود را اسکن کنید تا از پاکسازی انها مطمئن شوید. همچنین می توان برای شناسایی تروجان های جدید به برنامه آن را از طریق اینترنت اپدیت نمود تا امنیت کامل سیستم شما را فراهم سازد. قابلیت اسکن و یافتن تروجان های موجود در فایل های فشرده نیز از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود. این برنامه را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت بیگ دانلود دریافت نمایید.

 




 ادامه مطلب...


پورمحمدی درباره حذف صفرها از پول ملی گفت: یکی دیگر از محورهای طرح تحول بانکی رفورم پولی است و مطالعات و برنامه‌های لازم در این باره تدوین شده و فعلا محفوظ نگاه داشته شده است و جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.

قائم مقام بانک مرکزی از بررسی بسته سیاستی ـ نظارتی بانک مرکزی برای سال ۱۳۹۰ و بررسی نرخ سود عقود مبادله‌ای در جلسه آینده شورای پول واعتبار خبر داد و درباره‌ کلیات طرح تحول بانکی گفت: تغییر شرایط تسهیلات خرد و حذف صفرها از پول ملی یکی از ابعاد این طرح است اما جزییات آن را آقای رییس جمهور اعلام خواهند کرد.

http://banki.ir/images/stories/News/large/611600808_orig.jpg

به گزارش ایسنا، سید حمید پورمحمدی با بیان این‌که بسته سیاستی ـ نظارتی سال ۹۰ تقریبا نهایی شده و کار کارشناسی لازم بر روی آن انجام شده اظهار کرد:‌ این بسته در حال حاضر در کمیسیون اعتباری بانک مرکزی است و در جلسه آینده شورای پول و اعتبار (حدود ۱۰ روز دیگر) بررسی خواهد شد.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبهبرچسب:, :: 21:34 :: توسط : ماهان

دیکشنری را که امروز در وب سایت بیگ دانلود برایتان آماده کرده ایم قویترین و کاملترین دیکشنری ساخته شده برای گوشی های موبایل می باشد. این دیکشنری انگلیسی به فارسی با همکاری و تایید سه شرکت بزرگ Babylon, Longman و Oxford ساخته شده که از ۸۵% کلمات انگلیسی را  پشتیبانی می کند. این برنامه به صورت جاوا بوده و قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دیکشنری  فارسی به انگلیسی است  که از ۷۰% کلمات فارسی پشتیبانی می کند.

 

 

 



 ادامه مطلب...


مرد کالیفرنیایی که توسط خروسش به قتل رسید !!

مرد کالیفرنیایی که توسط خروسش به قتل رسید !!

مردی در مسابقات خروس بازی در مرکز کالیفرنیا توسط خروس اش به قتل رسید.

 



 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2013
بازدید کل : 342129
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1