AVG Free Edition 10 Build 2011.1382 آنتی ویروس قدرتمند اما رایگان
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

                          

بی شک می توان AVG Free Edition را قدرتمندترین آنتی ویروسی دانست که تا کنون با لایسنس رایگان عرضه شده است و  به این مهم می توان از انتخاب شدن این آنتی ویروس توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان پی برد . با نصب و در اختیار داشتن AVG Free Edition می توانید با خیالی راحت در محیط اینترنت وبگردی کرده و هیچ گونه استرسی مبنی بر این که شاید مورد حمله اهداف خرابکارانه قرار بگیرید بر شما وارد نشود  این نرم افزار امنیتی با محافظت لحظه ای ( real-time ) توسط تکنولوژی پیشرفته AVG LinkScanner’s نه تنها شما را در برابر ویروس های رایانه ای ، بلکه در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک نیز ایمن می گرداند . یکی مهم ترین ویژگی هایی که در این آنتی ویروس به آن توجه ویژه ای شده است ، استفاده حداقلی از منابع سیستم می باشد . یکی از مشکلاتی که کاربران همیشه با آن مواجه بوده اند ، کند شدن محسوس سرعت کامپیوتر آنها پس از نصب نرم افزار های آنتی ویروس بوده است و برخی کاربران برای رهایی از آن حتی مواجهه با خطرهای سایبری را به جان می خرند و خوشبخاته با نصب AVG با کم ترین افت سرعت رو به رو خواهید شد . یکی دیگر از قابلیت های این برنامه ، توانایی به روز رسانی آن به وسیله ی اینترنت می باشد . با این ویژگی به محض شناخته شدن بدافزارهای جدید توسط آزمایشگاه AVG ، کامپیوتر شما در برابر تهدید های آنها ایمن می گردد . ورژن پیش رو که توانایی نصب و اجرا بر روی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون را داراست از قابلیت های بسیاری بهره مند بوده که هر یک به گونه ای وظیفه ی تامین امنیت شما را بر عهده می گیرند

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


مقابله با نفوذ تروجان ها به داخل کامپیوتر با نرم افزار Anti-Trojan Elite 5.2.1

یکی از شناخته ترین نوع بد افزارها فایل مخربی با نام تروجان است که به نوعی جاسوسی سیستم هایی را که به انها نفوذ می کند انجام می دهد. Anti-Trojan Elite نرم افزار قدرتمندی است که می تواند در مقابل ورود تروجان ها به داخل کامپیوتر جلوگیری کند. این نرم افزار یک انتی تروجان بسیار قوی بوده که قادر به شناسایی ۲۲۰۰۰ نوع تروجان و کرم اینترنتی می باشد و قادر است در صورت مشاهده انها در داخل سیستم اقدام به حذف انها نمایید. پس از نصب این برنامه می توانید کلیه درایوهای کامپیوتر خود را اسکن کنید تا از پاکسازی انها مطمئن شوید. همچنین می توان برای شناسایی تروجان های جدید به برنامه آن را از طریق اینترنت اپدیت نمود تا امنیت کامل سیستم شما را فراهم سازد. قابلیت اسکن و یافتن تروجان های موجود در فایل های فشرده نیز از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود. این برنامه را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت بیگ دانلود دریافت نمایید.

 




 ادامه مطلب...


ESET SysRescue CD

شرکت امنیتی ESET یکی از به نام ترین کمپانی های نرم افزاری می باشد که سالهاست وظیفه ی تامین امنیت کاربران بسیاری را به عهده گرفته است . در این زمینه محصولات متفاوتی را عرضه کرده که هریک اختصاص به بخشی خاص داشته و البته بیشتر محبوبیت این شرکت به دلیل قدرت بالای آنتی ویروس هایش می باشد . اما گاهی اوقات برخی ویروس ها آنقدر مهندسی شده و پرقدرت طراحی که آنتی ویروس ها را غیرفعال کرده و عملا وجود آنها را بی اثر می سازند . با به روی کار آمدن چنین بد افزارهایی کمپانی های امنیتی به خصوص ESET درصدد ساخت نرم افزاری برآمدند که بتواند با ساخت شرایطی ایمن اقدام به حذف ویروس ها ، تروجان ها و سایر بد افزارها نماید .

 

ESET SysRescue CD نام ابزاری است که در بین کاربران با عنوان دیسک نجات ESET شناخته شده و وظیفه ی آن اینست که با اجرا شدن به صورت بوت ، از شر ویروس هایی که به دلیل قدرت بالا در محیط ویندوز باعث بروز اختلال در عملکرد نرم افزارهای امنیتی نظیر NOD32 می شوند ، خلاص شده و بتواند وظیفه ی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد . نکته ی قابل توجهی که در دیسک نجات ای-ست وجود دارد سرعت بسیار بالایی است که در اسکن نمودن فایلها به ارمغان می آورد و شما می توانید تنها در چند دقیقه ، کامپیوترتان را از بدافزارها پاکسازی نمایید . کافیست تا فایل ایمیج این دیسک را پس از دانلود بر روی یک CD یا DVD رایت کرده و در مواقع ضرور آن را بوت کنید . به همین سادگی می تواند پشت هر ویروسی را به خاک زده و امنیت کامل را تجربه نمایید .

لازم به ذکر است برای بوت کردن دیسک کافیست تا پس از روشن نمودن کامپیوتر یا ری-استارت کردن آن دکمه هایی نظیر F9 ،  F12 و یا … که در هر مادر بورد متفاوت است را فشرده تا لیست دستگاه های بوت بالا آمده و گزینه ی مربوط به درایور دیسک نوری را انتخاب کنید تا دیسک نجات اجرا شود .

ESET SysRescue CD که در مبنای ساخت آن از نرم افزار ESET Smart Security Business Edition استفاده شده است امکان استفاده در ویندوز های XP/2000/Vista/7 را برایتان فراهم می سازد و نسخه ی پیش رو که دارای آخرین آپدیت ها تا تاریخ ۲۰ دی ۱۳۸۹ می باشد می تواند با قدرت به جنگ با بدافزارها برود .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:اپدیت نود32,نود32,اپدیتnod32,بیگ دانلود, :: 10:55 :: توسط : ماهان

RegRun

همانگونه که بارها و بارها شنیده اید هر روز تعداد زیادی ویروس و بدافزارهای گوناگون در فضای سایبر منتشر می شوند که هر یک می تواند به نوعی امنیت شما را مورد تهدید قرار دهند . تروجان ، روت کیت ، ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی از اقسام مختلف ابزارهایی هستند که هر یک به گونه ای به دنبال رسیدن به اهداف خرابکارانه ی خود هستند . تا کنون نرم افزارهای بسیاری برای پاکسازی بد افزارهای مختلف طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشند اما امروز قصد معرفی یک برنامه کامل و قدرتمند را در ..::بیگ دانلود::.. داریم که با استفاده از آنها حتما کامپیوتری پاک و ایمن خواهید داشت .

 

این نرم افزار که RegRun Security Suite Platinum نام دارد از مجموعه ای از ابزارهای مختلف ساخته شده است که هر یک نقشی خاص را ایفا خواهند کرد . این مجموعه که تعداد برنامه هایش به ۲۱ عدد می رسد نه تنها امکان مقابله را با ابزارهای هرزه را برایتان فراهم می سازد بلکه مدیریت بخش های مهمی که از لحاظ امنیتی دارای جایگاه ویژه ای می باشند را نیز در اختیارتان می گذارد . در ادامه به معرفی برخی از برنامه های داخل این مجموعه می پردازیم :

 

Partizan
پیدا کردن روت کیت ها در طول انجام پروسه ی بوت آپ ( لود شدن ویندوز ) ، حتی آنهایی که به صورت مخفی فعالیت می کنند .

UnHackMe
این بخش همان طور که از نامش پیداست از شما در مقابله حمله ی هکر ها محافظت می کند . ظاهر بسیار کاربر پسند این قسمت هیچ گاه شما را گیج و سردرگم نخواهد کرد .

BootLog XP

وظیفه ی این بخش آنالیز کردن بوت ویندوز به صورت کاملا حرفه ای می باشد .

Start Control

با استفاده از این قسمت که ظاهر کاربری بسیار زیبایی دارد خواهید توانست اطلاعاتی کامل در مورد برنامه های استارت آپ ویندوز که به صورت خودکار در هنگام بوت باز می شوند بدست آورده و حتی آنها را متوقف یا حذف نمایید .

Registry Guard

گزینه ای مناسب برای جلوگیری از انجام تغییرات در کلید های رجیستری هنگام استارت آپ ویندوز .

Startup Optimizer

به وسیلی بهینه ساز استارت آپ می توانید لذت بالا آمدن سریع ویندوز را تجربه کنید .

Secure Start

آنالیز کردن رجیستری ویندوز و اخطار دادن به کاربر در صورت بروز تغییراتی در آن . این بخش به طور خودکار قبل از استارت آپ ویندوز فعال شده و امنیت بیشتر شما را تضمین می کند .

Network Connections Monitor

با مونیتور کردن اتصالات شبکه خواهید فهمید که چگونه اطلاعات رد و بدل می شود  تا آنهایی را که مشکوک هستند بررسی نمایید .

Clean Boot

با استفاده از Clean Boot یوزر خواهد توانست بخشی همانند Safe Mode ویندوز را که در آن برنامه های غیرضروری فعال نمی شوند شبیه سازی کند .

Watch Dog

کار Watch Dog اینست که برنامه های ویندوز را طی فعالیت هایی که به طور روزانه انجام می دهید به طور مخفی مونیتور کرده و در صورت بروز تغییر شما را با نمایش پیغام آگاه سازد .

System Files Protection

این بخش به شما کمک می کند تا کامپیوترتان را از دست ویروس ها ، تروجان ها و سایر بدافزار ها دور نگاه دارید که یکی از مهم ترین قسمت های نرم افزار به شمار می رود .

Infection Detector

کار این بخش تحت نظر گرفتن برنامه های فعال بوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک شما را با خبر خواهد ساخت .

Application Database

این قسمت تمامی اطلاعات مربوط به نرم افزارهایی که همیشه از از آنها استفاده می کنند در قالب گزارش ذخیره کرده و این امکان را به شما می دهد تا از جزئیاتی که رخ می دهد باخبر شوید .

Antivirus Coordinator

اگر به دنبال ابزاری برای پاک کردن ویروس ها می گردید این برنامه یکی از بهترین گزینه هاست . این بخش که نمونه ای کوچک از برنامه های امنیتی کمپانی AV می باشد در تامین امنیت ویندوز به شما کمک می کند .

Process Manager

مدیریت برنامه های در حال اجرا نیز یکی از بخش های مهم می باشد که از نوع ساده ی پیش فرض آن که در ویندوز نیز وجود دارد استفاده ی زیادی می شود . حال این بخش با امکانات بیشتر در خدمت شما خواهد بود .

System Files Editor

برنامه ای شبیه به SysEdit مایکروسافت می باشد با ظاهری دلنشین تر که کارش باز کردن و ویرایش فایلهای Subset می باشد .

Launch Soon

ابزاری است بسیار کاربردی که به شما در باز کردن سریع تر بسیاری از برنامه ها کمک خواهد نمود .

Used Files

نمایش تمامی فایلهای باز شده در کامپیوتر شما

File Extension Manager

در مدیریت کردن پسوندهای ویندوز یاورتان خواهد بود .

Registry Assistant

برنامه ای جامع و کامل برای جست در رجیستری ، نمایش ترفند های مخفی و بسیاری از لینک های کاربری و مفید

Registry Tracer

مونیتور کردن ردپاهای شما در رجیستری و تغییراتی که در آن انجام شده است .

 

 

 




 ادامه مطلب...


 

kaspersky

Kaspersky یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی می باشد که در بین کاربران مختلف طرفدارن بسیاری دارد . یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار به روزرسانی های سریع آن می باشد . این آپدیت ها که به طور مداوم در اینترنت قرار می گیرند تنها با استفاده از کلید های آپدیت معتبر قابل دریافت خواهد بود .بیگ دانلود به منظور تامین هرچه بیشتر امنیت کاربران خود به صورت منظم کلید های آپدیت Kaspersky را در همین پست قرار می دهد .




 ادامه مطلب...


                                                                               Trojan Remover نرم افزاری است قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها ، بد افزارها ، popup ads ها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوارابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند ، پنجره های تبلیغاتی مختلف برای ورود به سایت ها باز می شوند ، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائما با اسپمینگ روبرو می شوید ، قطعا امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و ممکن است  مشکلات عجیب تر و البته خطرناک تری نیز برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز ، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند ، حال کافیست تا تروجان ها ، ابزارها و ربات های جاسوسی و… هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند ، آنگاه دیگر مطمئنا سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعا هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و … در معرض خطر قرار دارند. Trojan Remover از ورود هرگونه ابزار ، برنامه و … که امنیت کامپیوتر شما را به خطر می اندازد جلوگیری کرده و دائما در حال بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک می باشد تا در صورت مشاهده موردی خاص ، به حذف و پاک سازی آن بپردازد و از آلوده شدن سیستم به هرگونه مخرب جلوگیری کند.



 ادامه مطلب...


                              

طبق بررسی ها و آماری که شرکت های امنیتی معتبر منشتر نموده اند فلش مموری ها یک چهارم از کل راههای انتقال ویروس ها را بر عهده دارند که با مقایسه ی این عدد با سایر روش ها به بزرگی آن پی خواهیم برد . حافظه های قابل حمل به دلیل اندازه های کوچکی که دارند در کنار قیمت های ارزان و ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیت های نسبتا بالا ، مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتری قرار گرفته اند و خوب این دلیلی است تا ویروس نویسان از این راه پرطرفدار ، مقاصد شوم خود را عملی سازند . از این رو می بایست با در نصب آنتی ویروس های قدرتمند بر روی این حافظه ها خود را از خطراتی که تهدیدتان می کند ، در امان بدارید . USB Drive Antivirus نام نرم افزاری است که امروز برای شما تهیه کرده ایم که کار آن ، محافظت همه جانبه از فلش مموری ، مموری کارت و سایر حافظه های پرتابل شما می باشد . این نرم افزار که خود به صورت قابل حمل و بدون نیاز به نصب طراحی شده است به شما کمک می کند تا تنها با کپی کردن فایلهای آن بر روی حافظه ی خود ، یک ابزار امنیتی قدرتمند را همیشه در اختیار داشته باشید و بتوانید در مواقعی که آن را به کامپیوتر هایی که از عدم وجود ویروس و سایر بد افزارها در آنها آگاهی ندارید ، وصل می کنید بتوانید با خطرات احتمالی مبارزه نمایید .کافیست تا فلش مموری خود را به کامپیوتر وصل کنید ، آنگاه برنامه به طور خودکار شروع به اسکن کردن آن نموده و ویروس ها ، تروجان ها و سایر بد افزارها را بلوکه کرده و از کپی شدن آنها بر روی حافظه جلوگیری می کند . یکی از ویروس هایی که اکثر کاربران به آن آشنایی کامل دارند ، ویروس autorun.inf می باشد که به سادگی در پوشه های مختلف به صورت خودکار کپی شده و قسمت های مختلفی از ویندوز را غیر فعال می سازد . طراحان این نرم افزار با اشراف کامل بر این موضوع راهکارهای لازم برای مقابله با این ویروس را در USB Drive Antivirus گنجانده اند و می توانید از این پس بدون نگرانی حافظه های قابل حمل خود را به هر کامپیوتری متصل نمایید .

 



 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1876
بازدید ماه : 2003
بازدید کل : 342119
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1