دانلود ویدیو از یوتیوب HiHiSoft YouTubeGet v5.9.3
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

youtube-get

امروزه سایت های ویدیوی آنلاین از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و یوتیوب به عنوان نمونه ای بارز هم اکنون با دهها میلیون بازدید روزانه بر جایگاه سومین سایت پربیننده جهان نشسته است . به جرات می توان گفت که در هر ثانیه ۱۰۰ ها ویدیو مختلف توسط کاربران آپلود می شود و قطعا هر یک از آنها بینندگانی خواهند داشت . حتما شما هم تا به حال ویدیو های مختلفی را دیده و گاه از بعضی از آن خوشتان آمده است و خواسته اید که آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید . اگر چنین باشد حتما متوجه این موضوع گشته اید که به طور معمول گزینه ای برای دانلود ویدیو ها به طور مستقیم وجود ندارد و می بایست متوسل به راههای دیگری شوید . یکی از این راهها استفاده از نرم افزارهای مخصوص دانلود ویدیو آنلاین می باشد .

 

HiHiSoft YouTubeGet نام نرم افزاری است که امروز در بیگ دانلود قصد معرفی آن را داریم و شما با داشتن آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ویدیو های مورد علاقه خود را از سایت یوتیوب دانلود نمایید .کافیست که آدرس ویدیو را به محیط نرم افزار کشیده و یا آن را در کلیب بورد ویندوزتان ذخیره کنید و با یک دکمه فرایند دانلود را آغاز نمایید . به همین سادگی کلیپ هایی که تا کنون به هیچ روشی توانایی دانلود آنها را نداشتید را می توانید دانلود نمایید . نکته قابل توجه در YouTubeGet امکان تبدیل ویدیو های دریافتی به چندین فرمت محبوب تصویری نظیر MP4 ، AVI ، ۳GP ، WMV و MOV می باشد که بدین ترتیب اگر قصد داشته باشید از کلیپ های دریافت شده در دستگاه های دیگری نظیر تلفن همراه خود استفاده نمایید ، هیچ گونه نیازی به استفاده از یک نرم افزار تبدیل فرمت پیدا نخواهید کرد .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


Adobe Dreamweaver CS5 v11

هر صفحه یا سایتی  که در فضای وب وجود دارد حاصل قرارگیری کدهای مختلف با چینش خاص در کنار یکدیگر می باشد . حال این کدها با توجه به زبان های برنامه نویسی خود که می تواند HTML ، PHP ، ASP و … باشد متفاوت است . طراحان وب برای ساخت سایت های پویا یا ایستا می بایست با توجه به طرحی که در نظر دارند آشنایی لازم را در زمینه زبان برنامه نویسی پیش روی خود داشته باشند . تایپ دستی کدها و یا به خاطر سپردن تمامی آنها کاری بس دشوار و سخت است از این رو نرم افزارهای جانبی بسیاری در زمینه کمک به برنامه نویسان و ویرایشگران کدهای تحت وب طراحی و ساخته شده اند که در این پست قصد معرفی یکی از قدرتمند ترین آنها را داریم .

این نرم افزار نام آشنا Adobe Dreamweaver بوده و سالیان متمادی است که به گزینه ی اول بسیاری از طراحان حرفه ای وب تبدیل گردیده است و دلیل آن نیز چیزی جز وجود قابلیت ها و ویژگی های بسیاری که در آن گنجانده شده است نمی باشد . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر اقدام به نوشتن کد های مد نظر خود نمایید . محیط ویرایشگر فوق حرفه ای این برنامه با تفکیک کردن کدهای مختلف از نظر ظاهر با استفاده از امکاناتی از قبیل استفاده از رنگ های گوناگون برای کد های مختلف می تواند به درک صحیح از جایگاه کدها و ناقص یا اشتباه وارد شدن آنها کمک کند . علاوه بر این گنجانده شدن کدهای مختلف از زبان های گوناگون به شما کمک می کند تا تنها با وارد کردن چند حرف ابتدایی بتوانید لیست کاملی از کدهایی که با حروف تایپی شما آغاز می شوند را مشاهده نموده و انتخاب نمایید . بدین صورت اشتباهاتی که تا قبل از این هنگام تایپ به وجود می آمد به طور کامل رفع خواهند شد . امکان پیش نمایش یکی دیگر از ویژگی های پرکاربرد در Adobe Dreamweaver CS5 می باشد . اگر تا پیش از این مجبور بودید که برای مشاهده آنچه ساخته اید در هر مرحله فایل را آپلود کرده و یا بر روی لوکال قرار دهید اکنون تنها با یک کلیک امکان دیدن نتیجه برایتان فراهم خواهد بود حال آنکه ویرایش و نمایش لحظه ای کار را آسان تر از پیش گردانیده است .

اگر از کاربران CMS های محبوب نظیر وردپرس ، جوملا و یا دروپال هستید ،این نرم افزار برای شما نیز مفید خواهد بود چرا که با قرار داده شدن کد های پرکاربردی که کمتر بین کاربران رواج دارند می توانید از سیستم های مدیریت محتوای خود بیشترین استفاده ممکن را ببرید . از زبان های برنامه نویسی تحت وب که توسط Adobe Dreamweaver CS5 امکان ویرایش و استفاده از آنها برای شما امکان پذیر خواهد بود می تواند به HTML ، PHP ، ASP ، CSS ، Ajax و XHTML اشاره نمود که طیف وسیع و قابل توجهی برای یک نرم افزار برنامه نویسی وب می باشد .

 

 




 ادامه مطلب...


یکی از قابلیت هایی که پیغام رسان ( مسنجر ) ها در اختیار کاربران خود قرار می دهند امکان نشان دادن تصویر زنده خود به صورت آنلاین به وسیله وبکم می باشد . اما گاهی شاید نخواهید تصویر واقعی خود را نشان دهید و بخواهید تا از ویدیوهایی که در کامپیوترتان دارید استفاده کنید .

Video2Webcam

Video2webcam نام نرم افزاری است به شما این امکان را می دهد تا در هنگام چت کردن از یک وبکم مجازی استفاده نمایید و به جای نمایش آنلاین تصاویر خود از فیلم هایی که قبلا گرفته اید و یا موارد دیگر استفاده نمایید .
همچنین این نرم افزار می تواند وبکم مجازی و حقیقی را به سادگی سوییچ کند تا به وسیله آن بتوانید هم فیلم های موردنظرتان را به فرد مقابل نشان دهید و هم خودتان را !
Video2webcam از فرمت های ویدیویی محبوب نظیر avi ، asf ، flv ، mp4 ،mpeg ، mpg ، ram ، rm ، rmvb ، wmv و فرمت های تصویری pg ، gif ، bmp ، png  پشتیبانی می کند .

با استفاده از این نرم افزار می توانید در مسنجر های یاهو ، ICQ ، AIM ، Paltalk ، MSN ، Skype و … از قابلیت هایی که در اختیارتان قرار می دهد استفاده نمایید  .



 ادامه مطلب...


Webcam Max

اکثر کاربران از نرم افزار های مسنجر به منظور سرگرمی و ایجاد لحظات شاد و مفرح استفاده می کنند . حال امروز قصد معرفی برنامه ای را برای شما داریم که با آن می توانید وبکم کامپیوترتان را به یک ابزار بسیار جالب تبدیل کنید . این نرم افزار که Webcam Max نام دارد به شما امکان اضافه کردن افکت ها و فریم های مختلف را به تصویر خروجی تان می دهد . به طور مثال اگر می خواهید چهره ی شما در کنار یک بازیگر معروف به نمایش در آید یا با افکت های مختلف تصویرتان را دگرگون کنید این برنامه کمک یارتان خواهد بود . Webcam Max که با پشتیبانی از پیغام رسان های MSN ، Yahoo ، Camfrog ، YouTube ، ICQ ، AIM ، Skype ، Paltalk ، ANYwebcam ، Stickam جایی را برای عیب و ایراد گیری باقی نمی گذارد از هر دو نوع وبکم یعنی مجازی و حقیقی نیز پشتیبانی می کند . علاوه بر کارهای ذکر شده امکان نمایش اسلاید شو و همچنین به تصویر کشاندن فیلم و تصاویر خودتان را نیز بیافزایید . نسخه ای که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت پرتابل بوده و بدین معنی است که نیازی به نصب نداشته و می توانید با کپی کردنش بر روی فلش آن را همیشه همراه خود داشته باشید و در مکان های عمومی نظیر کافی نت ها نیز استفاده کنید .

 

 

 



 ادامه مطلب...


                            


Internet Explorer
پر طرفدارترین نرم افزار مرورگر اینترنت بوده و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد بازار مرورگرها را در اختیار خود دارد . نسخه ۸ این نرم افزار به صورت پیش فرض در ویندوز هفت وجود دارد و این نسخه به منظور نصب و استفاده در سایر سیستم عامل های ویندوز مانند اکس پی و ویستا ارایه شده است .
در این نسخه علاوه بر آنکه محیط کاربری آن بسیار زیبا تر از ورژن های قبلی طراحی شده  ، نکات امنیتی ، امکان مشاهده فیدهای RSS و همچنین سرعت آن نیز بهبود یافته است .




 ادامه مطلب...


شاید بسیاری از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشید. Maxthon نام جدید و تغییر یافته MYIE2  میباشد در واقع Maxthon نسل جدیدی از مرورگرهای MyIe بوده که پس از گذشت یک سال از فعالیتش با نام دیگری ارائه شده است.ماکستون مرورگر قدرتمند و و انعطاف پذیری است که از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ویندوز)استفاده کرده و بر خلاف آن دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی میباشد. نکته قابل توجه این است که این مرورگر تقریبا ۶۵% از رم شما را کمتر از کاوشگر ویندوز اشغال میکند از این رو مانع کاهش سرعت در سیستم میشود.

Maxthon 3.0.0.112 Alpha 3

- Tabbed Browsing Interface مرور همزمان چند صفحه وب در یک پنجره:
ماکستون از یک رابط جدولی قوی برای مرور اینترنت استفاده می کند توسط این رابط شما می توانید بدون شلوغ کردن نوار وظیفهَ ویندوز چند سایت را با هم ودر یک پنجره باز کنید .دراین حالت مرورکردن آنها آسانتر می شود چرا که اطلاعات مربوط به مقدار فضای بارگذاری شده از سایت در بالای جدول دیده میشود.
-Mouse Gestures حرکات بیانگرموس:
به مرورگر خود توسط موس فرمان بدهید! با فعال کردن ویژگی حرکات بیانگر موس می توانید توسط گرفتن یک کلید موس و حرکت دادن آن به یک سو به مرورگر دستور بدهید.حرکات بیانگر موس انقلابی دیگر در صنعت مرور اینترنت است.بعضی از مردم می گویند که این کار شبیه به انجام کونگ فو با موس است.
- Super Drag&Drop گرفتن وانداختن ویژه:
ماکستون انقلابی جدید در افزایش سرعت مرور صفحات وب به وجود آورده,به این ترتیب که شما کافی است یک پیوند را بکشید وبیندازید تا در جدولی جدید باز شود, شما می توانید پیوند را به هر جای صفحه که بخواهید بیندازِید همین طور اگر متنی را انتخاب کرده و به هر جای صفحه بیندازید توسط موتور جستجو گر پیش فرض شما در اینترنت به دنبال آن می گردد.
- Privacy Protection- محافظت ازاطلاعات شخصی شما.
شما می توانید با چند کلیک گذشته ها؛کوکیها وصفحاتی که توسط برنامه ضبط شده اند ؛رمزها و.. را پاک کنید همین طور می توانید اینهارا به گونه ای تنظیم کنید که با آغاز شدن یا بسته شدن ماکستون پاک شده تا اثری از اعمال شما بجای نماند.
- نوار علاقه مندی ها:
ماکستون یک نوار علاقه مندیها را به محیط برنامهَ شمااضافه می کند که توسط آن می توانید به پوشه پیوندها که در پوشه علاقه مندیهای شما قراردارد یا هر پوشه ای که بخواهید دسترسی داشته باشید.
- AD Hunter – شکارچی تبلیغات آزار دهنده اینترنتی.
صفحات ناگهانی صفحات شناور تصاویر تبلیغاتی فلاشهای تبلیغاتی….همه وهمه چیزهای آزاردهنده ای هستند اما با شکارچی تبلیغات از همهَ آنها راحت شوید.این برنامه تمامی تبلیغات (حتی درون سایت)رامی تواند مسدود کند وشما را از شرشان راحت کند.
- Support Google Bar  پشتیبانی کامل از نوار ابزار گوگل :
آیا نوار ابزار گوگل را می توانید بروی مرورگر دیگری جز کاوشگر اینترنت اکسپلور نصب کنید؟ جواب خیر است, اما برای ماکستون جواب آری است چرا که ماکستون از نوار ابزار گوگل به طور کامل پشتیبانی می کند. نوار برنامه های خارجی با ماکستون شما می توانید با چند کلیک ساده برنامه ای از سیستم خودتان را اجرا کنید وحتی می توانید آنها را طوری تنظیم کنید که با ماکستون شروع و اجرا شده و همچنین با ماکستون بسته شوند.
- Skins- تعویض پوسته های مروگر.
ماکستون از پوسته های انعطاف پذیری استفاده می کند تا زیباتر به نظر برسد همراه با پوسته ها آیکونها نیز عوض می شود طراحان این مرورگر بیش از ۳۰۰پوسته در این وب سایت قرار داده اند و به کاربران امکان انتخاب و تغییر پوسته مورد نظرشان را به سلیقه خود میدهد.
- پررنگ کننده کلید واژه های پیدا شده توسط نوار جستجوگر:
با استفاده از این قابلیت پس از اتمام عملیات جستجو کلیه واژه های مربوط به واژه جستجو شده در وب سایت ها بصورت رنگی در آمده و به کاربر در رسیدن به جواب خود کمک بسیاری میکند.



 ادامه مطلب...


فایرفاکس نام مرورگری است که پس از گذراندن نسخه های متفاوت خود و رسیدن به ورژن ۳٫۵ به انتخابی حرفه ای و انتخاب حرفه ای ها تبدیل شده است و تقریبا نیازی به توضیح در رابطه با قابلیت های اساسی که در تمامی نسخه های آن موجود است ندارد و تنها به مواردی که در این نسخه افزوده شده است اشاره می کنیم .

Firefox 3.5 final سریع ترین مرورگر جهان + نسخه قابل حمل

قابلیت های کلیدی Firefox 3.5 Final  :
- در دسترسی بودن در ۵۴ زبان زنده دنیا
- افزودن یک روش جدید امنیتی در مرور سایت ها
- افزودن تابعی به منظور حذف آسان و سریع تاریخچه سایت های مشاهده شده اخیر
- افزایش سرعت بارگذاری نرم افزار و همچنین سایت ها
- امکان استفاده بهتر از قسمت آفلاین
- زوم کامل ( متن + تصویر )
- و …




 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1828
بازدید هفته : 1874
بازدید ماه : 2001
بازدید کل : 342117
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1