ساخت وبکم مجازی با Video2Webcam v3.0.8.6
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

یکی از قابلیت هایی که پیغام رسان ( مسنجر ) ها در اختیار کاربران خود قرار می دهند امکان نشان دادن تصویر زنده خود به صورت آنلاین به وسیله وبکم می باشد . اما گاهی شاید نخواهید تصویر واقعی خود را نشان دهید و بخواهید تا از ویدیوهایی که در کامپیوترتان دارید استفاده کنید .

Video2Webcam

Video2webcam نام نرم افزاری است به شما این امکان را می دهد تا در هنگام چت کردن از یک وبکم مجازی استفاده نمایید و به جای نمایش آنلاین تصاویر خود از فیلم هایی که قبلا گرفته اید و یا موارد دیگر استفاده نمایید .
همچنین این نرم افزار می تواند وبکم مجازی و حقیقی را به سادگی سوییچ کند تا به وسیله آن بتوانید هم فیلم های موردنظرتان را به فرد مقابل نشان دهید و هم خودتان را !
Video2webcam از فرمت های ویدیویی محبوب نظیر avi ، asf ، flv ، mp4 ،mpeg ، mpg ، ram ، rm ، rmvb ، wmv و فرمت های تصویری pg ، gif ، bmp ، png  پشتیبانی می کند .

با استفاده از این نرم افزار می توانید در مسنجر های یاهو ، ICQ ، AIM ، Paltalk ، MSN ، Skype و … از قابلیت هایی که در اختیارتان قرار می دهد استفاده نمایید  .



 ادامه مطلب...


Webcam Max

اکثر کاربران از نرم افزار های مسنجر به منظور سرگرمی و ایجاد لحظات شاد و مفرح استفاده می کنند . حال امروز قصد معرفی برنامه ای را برای شما داریم که با آن می توانید وبکم کامپیوترتان را به یک ابزار بسیار جالب تبدیل کنید . این نرم افزار که Webcam Max نام دارد به شما امکان اضافه کردن افکت ها و فریم های مختلف را به تصویر خروجی تان می دهد . به طور مثال اگر می خواهید چهره ی شما در کنار یک بازیگر معروف به نمایش در آید یا با افکت های مختلف تصویرتان را دگرگون کنید این برنامه کمک یارتان خواهد بود . Webcam Max که با پشتیبانی از پیغام رسان های MSN ، Yahoo ، Camfrog ، YouTube ، ICQ ، AIM ، Skype ، Paltalk ، ANYwebcam ، Stickam جایی را برای عیب و ایراد گیری باقی نمی گذارد از هر دو نوع وبکم یعنی مجازی و حقیقی نیز پشتیبانی می کند . علاوه بر کارهای ذکر شده امکان نمایش اسلاید شو و همچنین به تصویر کشاندن فیلم و تصاویر خودتان را نیز بیافزایید . نسخه ای که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت پرتابل بوده و بدین معنی است که نیازی به نصب نداشته و می توانید با کپی کردنش بر روی فلش آن را همیشه همراه خود داشته باشید و در مکان های عمومی نظیر کافی نت ها نیز استفاده کنید .

 

 

 



 ادامه مطلب...


                                                                                                                                                                                                                                        امروز آخرین نسخه از نرم افزار محبوب یاهو مسنجر درسایت یاهو عرضه شد . در این ورژن باگ های نرم افزاری نسخه قبل از قبیل مشکل در لاگین کردن برای برخی از کاربران ویستا رفع شده است . همچنین قابلیت جدیدی که در این نسخه گنجانده شده است که به وسیله آن می توانید آفلاین هایی که به صورت گروهی ارسال شده اند را از آفلاین های دوستان خود تفکیک کنید و فقط به مطالعه ی آنها بپردازید .
سایت یاهو نیز همانند اکثر سایت های آمریکایی آی پی های ایران را تحریم کرده است و امکان دانلود به طور مستقیم از سایت یاهو وجود ندارد اما شما می توانید این نسخه را به آسانی از این سایت دریافت کنید.




 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1