دانلود رایگان مستند سفر کیهانی – IMAX – Cosmic Voyage
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

IMAX – Cosmic Voyage

اگر علم نجوم اسرار آمیز ترین علم بشری نباشد قطعا یکی از اسرار آمیزترین آنها بوده و همیشه افراد مختلف در دوران های گوناگون در پی این بوده اند تا بر دانش خود از کیهان و ستارگان بیافزایند و در هر عصری نیز به یافته های جدیدی دست یافته اند و اکنون در دورانی که در آن قرار داریم ، این دانش به بالاترین اندازه ی خود در طول حیات بشر رسیده است و دلیل آن هم دهها سفینه ی فضایی و تلسکوپ های فضایی است که به نقاط مختلف فرستاده شده اند . مستندی که امروز برای دانلود رایگان قرار داده ایم شما را به یک سفر کهکشانی خواهد برد و رموز جدیدی را که تا کنون نمی دانسته اید برایتان آشکار می سازد و به سوالاتی از قبیل اینکه ما در کجای پهنه ی گیتی قرار داریم پاسخ می دهد . پس از کیهان شما را به زمین باز خواهد گرداند و با کوچک ترین ذرات زنده آشنایتان می سازد .

زبان این مستند انگلیسی بوده و مدت آن ۳۶ دقیقه می باشد که با کیفیت خارق العاده و ریپ شده از روی دیسک بلوری می باشد .

 

 

 


 



 ادامه مطلب...


 

شما می توانید گوشی دوستان خود را تنها با ارسال یک عکس که میتوانید در( ادامه …) دانلود کنید خاموش کنید. برای این منظور گوشی دوست شما باید سونی اریکسون باشد تا این عکس گوشی او را خاموش کند و هیچکاری هم لازم نیست انجام دهید اگر عکس را نگاه کند گوشی خود به خود خاموش خواهد شد.

Wizard Pic ترفند خاموش کردن گوشی افراد تنها با ارسال یک عکس

 




 ادامه مطلب...


بازی ماشینی موبایل ۳D Rail Street Racing یکی از جدیدترین بازی های ماشینی تحت جاوا است با رزولیشن های مختلف برای شما عزیزان تهیه گردیده شده است.
که در سایت بیگ دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است.

ds بازی ماشینی 3D Rail Street Racing جاوا

 




 ادامه مطلب...


بازی Street Basketball یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای بسکتبال خیابانی برای موبایل موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده است . این بازی قابل نصب بر روی گوشی هایی با رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ است. همچنین فرمت این بازی جاوا بوده و میتوانید از سایت بیگ دانلود به طور مستقیم دریافت کنید.

Street.Basketball.Challenge www.mobile1.ir 1 بازی جدید بسکتبال خیابانی Street Basketball جاوا

 



 ادامه مطلب...


این بار بازی فوتبال Taso 2011 مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ برای دانلود شما عزیزان آماده شده است . شما می توانید این بازی زیبا را از سایت بیگ دانلود به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

Taso 2011 3D بازی فوتبال Taso 2011 برای نوکیا سری 60 ورژن 3

 




 ادامه مطلب...


این بار بازی Zombie Attack مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ برای دانلود شما عزیزان در این سایت اماده شده است . وقتی مرده های متحرک همه جا را گرفته اند شما باید به عنوان آخرین امید انسانیت به مبارزه برخیزید . در جهنم زمینی با زامبی ها مبارزه کنید و همه ی آن ها را از بین ببرید .

شما می توانید این بازی ترسناک را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

Zombie Attack بازی Zombie Attack برای نوکیا سری 60 ورژن 3

 




 ادامه مطلب...


Majesty یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که این بار در این سایت برای دانلود شما عزیزان آماده شده است . در این بازی شما باید با رد کردن مراحل مختلف به قلعه ی اصلی دشمن برسید و آن را تحت کنترل خود در آورید . شما می توانید این بازی استراتژیک هیجان انگیز را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

Majesty بازی Majesty برای نوکیا سری 60 ورژن 5

 




 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1877
بازدید ماه : 2004
بازدید کل : 342120
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1