بازی فوق العاده زیبای NBA 2011
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

نسخه ی قبل سری NBA 2K واقعا بی نظیر بود. گیم پلی ای جذاب و لذت بخش که به آن عادت کرده ایم ، گرافیکی با انیمیشن روان و آشنا و در کل همه ی چیزهایی که یک بازی بی نظیر به آن نیاز دارد را در ۲K10 دیدیم. هنوز هم وقتی پای این بازی می نشینم و از چپ و راست دانک می زنم ، احساس می کنم اولین باری است که NBA 2K10 را بازی کرده ام و هر بار با شگفتی خاصی با تیم مورد علاقه ام، کلیولند کوالیرز، بازی می کنم . با خوشحالی باید بگوییم نسخه ی جدید نیز هنوز کاملا شگفت انگیز به نظر می رسد و البته برخی از اشکالات اساسی بازی نیز رفع شده اند .

 

...

توضیح کامل و دانلود در ادامه مطلب.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:بیگ دانلود,بازی,بازی فوق العاده زیبایNBA 2011,NBA 2011, :: 18:21 :: توسط : ماهان

...

توضیح بیشتر و دانلود در ادامه مطلب.


 



 ادامه مطلب...


نسخه جدید و نهایی بازی بسیار زیبای محبوب مدیریت رستوران. در این نسخه که نسخه تکمیلی ورژن ۵ بازی میباشد بازی به ۵۰ مرحله جدید ارتقا پیدا کرده و به سبک بازی اضافه شده.شما باید رستوران خودتان را مدیریت کنید و مشتری جلب کنید ، پولدار شوید و پیشرفت کنید تا به یکی از بهترین رستوران های جهان مبدل شوید.

 

دانلود بازی مدیریتی Diner Dash 5: BOOM! Collectors Edition

...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 


 



 ادامه مطلب...


mafia2_bgdowload

...

برای دانلود و توضیح بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب: بازی Mafia2,,دانلود بازی ,دانلود بازی Mafia2, :: 23:1 :: توسط : ماهان


شاید این اولین بار باشد که یک سایت ایرانی به معرفی بازی اسکیت برای کامپیوتر دست می زند. Tony Hawk's Pro Skater 4 یک بازی اسکیت حرفه ای و قدرتمند است که در آن شما در نقش Tony Hawk به همراه 13 شخصیت اسکیت باز دیگر ، مشغول بازی خواهید بود. در این بازی اسکیت شما باید مراحل و سطوح مختلف بازی را پشت سر بگذارید تا به یک ورزشگار معروف و پرطرفدار میان تماشاگران تبدیل شوید. برای این هم نیاز است روش ها و تکنیک های جدیدی را به نمایش بگذارید و حرکات و فنون مختلفی را اجرا کنید. پس کاربرانی که از بازی اسکیت لذت می برند ، امروز در ..::bigdowwnload::.. خوشحال خواهند بود ، چون بازی کامیپوتری آن اماده شده است.



 ادامه مطلب...


ازی فوق العاده خشن و اکشن Kane & Lynch 2 : Dog Days گرافیک بالا


بازی فوق العاده خشن و اکشن Kane & Lynch 2 : Dog Days گرافیک بالا


پی.سی.ول در این مطلب قصد دارد بازی اکشن و پر از تیراندازی را برای کاربران خود معرفی نماید. بازی Kane & Lynch 2: Dog Days که سرتاسر هیجان و تیراندازی است و جنگ برای بقا است. جنگ نوین و نویی بازی تروریستی که همگی دارای داستان های خاص خودش است. در این بازی که داستان آن در خیابان های کثیف شهر شانگهای رخ خواهد داد. شما می بایست به یاد روزهای گذشته به انتظار بنشینید تا بتوانید انتفام خودتان را بگیرید.
در این بازی فوق العاده اکشن از جدیدترین تکنلوژی ها استفاده شده است و محصول سال 2010 می باشد. امیدورایم از این بازی فوق العاده اکشن لذت ببرید.

سیستم مورد نیاز :
سیستم عامل : Windows XP/Vista/Win7
سی پی یو (پردازنده): Pentium ® 4 March GHz or equivalent Athlon ® 64
حافظه موقت (رم): 1 گیگابایت در ویندوز XP و 2 گیگابایت در ویندوز ویستا و 7
حافظه خالی هارد دیسک : 9 گیگابایت
کارت صدا : compatible with DirectX 9.0
کارت گرافیک 256 مگابایت به بالا



 ادامه مطلب...



http://static.4players.de/premium/SpielSystem/a6/67/6608-cover_hires.jpg

بازی دگرگون شده زیبای مسابقات اتومبیلرانی نیدفوراسپید MW نسخه گرافیکی 2010 .بازی Need For Speed: Most Wanted شرکت EA بیشترین تلاش خودش را کرده تا بهترین بازی را در سبک Racing و همینطور بهترین را در مجموعه ی NFS خود خلق کند. این بازی شما می توانید با برنده شدن در مسابقات مختلف قسمت ها و قطعات گوناگونی را آزاد کرده و روی اتومبیل خود سوار کنید. با خریدن این قطعات به شهرت شما در شهر افزوده می شود و بین رانندگان دیگر مقام بالا تری کسب می کنید. 
 این نسخه همان بازی قبلی میباشد منتهی کلی ابزار و لوازم جدید اسپرت و همینطور ماشینها شکل و شمایل بهتری پیدا کرده اند.مثال در نسخه قدیمی شما بازی را با ماشین BMW سفیدرنگ شروع میکنید در حالی که در این بازی ماشین شما مشکی متالیک و بسیار زیبا میباشد.این نسخه برای دوست داران رنگها و ابزارهای اسپرت مدرن طراحی شده که بازی را بسیار جذاب کرده.به ابزارهای اسپرت مانند رینگ و رنگ و برچسب و تایر و... اضافه شده که دوستداران بازی های مسابقه ای مطمعنن میپسندند.هر چه کارت گرافیک بالاتری داشته باشید از بازی بیشتر لذت خواهید برد و از ماشینهای مدل بالا و جدید + اسپرت های جدید و زیبا لذت میبرید.




 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 912
بازدید کل : 343081
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1