Remote Desktop Manager v5.9.0.0 مدیریت ریموت دسکتاپ
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 


Remote Desktop Manager

Remote Desktop Manager نام نرم افزاری جالب محصول شرکت Devolutions می باشد که برای برقرای ارتباط با دسکتاپ های مجازی به صورت ریموت طراحی و ساخته شده است . به طور مثال با استفاده از این برنامه می توانید از طریق کامپیوتر خود در خانه تان که به اینترنت متصل است به کامپیوتری که در محل کارتان نیز وصل به اینترنت شده است دسترسی پیدا نموده و در واقع تمامی کارهایی را که تنها می توانید آنجا انجام دهید را در خانه تان نیز انجام دهید . یکی از مهم ترین کاربرد های این نرم افزار می تواند اتصال به سرورهای مجازی ( VPS ) باشد .این برنامه که از حجم بسیار پایینی برخوردار است این امکان را به شما می دهد تا بنا به سرعت دسترسی تان به اینترنت ، نرم افزار را برای اتصال به دسکتاپ ریموت آماده سازید و بهترین نتیجه را شاهد باشید . این نکته برای کاربران ایرانی که از سرعت بالایی بهره مند نیستند یک مزیت بزرگ محسوب می شود . نسخه اصلی Remote Desktop Manager برای نصب به دات نت فریم ورک نیازمند بوده و به دلیل اینکه اکثر کاربران این نرم افزار را در اختیار ندارند نسخه پرتابل برنامه را که نیازی به آن ندارد آماده ساخته که امیدواریم مورد توجه تان واقع گردد .

 

 

 



 ادامه مطلب...


                         

کروم نامی است که می توان در میان بازار داغ رقابت مرورگر های وب آن را با بیشترین درصد رشد دانست . با وجود اینکه هنوز فاصله ی نسبتا زیادی تا اینترنت اکسپلورر و نیز فایرفاکس وجود دارد اما قابلیت ها و قدرت Chrome که باعث رسیدن به چنین درصد رشدی شده است لرزه را بر اندام دو رغیب نامی خود انداخته است . این محصول گوگل به دلیل سادگی ظاهری دلنشینش و همچنین بارگذاری بسیار سریع صفحات وب کاربران زیادی را از رقبا دزدیده که البته روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود . کروم به دلیل متن باز بودنش زمینه را برای توسعه دهندگان باز گذاشته و دلیلی شده است بر ساخت یک نسخه نوین توسط شرکت Maple Studio با نام ChromePlus که تمامی توابع موجود در ویرایش اصلی را بر خود می بیند . اما از قابلیت هایی که در این ورژن افزوده شده است می توان به امکانات هیجان انگیزی نظیر ژست ماوس ، Drag & Drop حرفه ای و تب اینترنت اکسپلورر اشاره نمود . اگر از طرفداران پروپا قرص کروم هستید ، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این ویرایش را تجربه کنید .

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:مروگر قدرتمند ,مروگر قدرتمند ChromePlus 1,5,0,0,ChromePlus 1,5,0,0, :: 8:43 :: توسط : ماهان

                          mozilla-firefox

Firefox نرم افزار نام آشنای مرورگر وبی می باشد که با ورود خود بر سلطه ی تمام و کمال اینترنت اکسپلورر پایان داده است . تمامی کاربران حرفه ای ، از این مرورگر برای بازکردن سایتهای مختلف استفاده می کنند و هر یک دلایل مربوط به خود را دارند . سرعت بسیار بالا ، امنیت کامل ، طراحی ساده و دلنشین ، افزونه های بسیار ، کاربری ساده ، استفاده کم از مموری از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد که باعث ایجاد تمایز میان او و سایر رقیبانش گردیده است .

سابقه کاربری : فایرفاکس از زمان ورودش نام بهترین مرورگر وب را همواره به همراه خود یدک می کشیده است . location bar هوشمند این نرم افزار که به تازگی افزوده شده است به شما کمک می کند تا ساده تر و البته با سرعت بیشتر به نتیجه دلخواه خود که همان دسترسی به سایت مورد نظر می باشد ، دست پیدا کنید .عملکرد : فایرفاکس تحت پلتفرم جدید و قدرتمند Gecko طراحی شده است که نتیجه آن امنیت بیشتر و استفاده کاربری آسان تر می باشد .

 

 

امنیت : ابزار امنیتی جدیدی که در فایرفاکس آماده شده است به شما کمک می کند تا از شر بدافزار ها و دزدی های اینترنتی در امان بمانید و از ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و ابزارهای جاسوسی که به وفور در اینترنت یافت می شوند گزندی به شما نرسد .

سفارشی سازی : هرکسی بنا به نحوه کاربری خود از اینترنت استفاده می کند و فایرفاکس به کاربرانش این امکان را می دهد تا با استفاده بیش از ۵۰۰۰ افزونه مختلف رایگان ، مرورگر خود را آنگونه که می خواهند ، سفارشی کنند .



 ادامه مطلب...



Internet Download Accelerator

همانگونه که می دانید در صورتی که قصد دانلود یک فایل را از اینترنت را داشته باشید با کلیک بر روی لینک آن ، پروسه ی دریافت به صورت خودکار توسط مرورگر وب انجام خواهد شد . این روش مشکلات فراوانی دارد که مهم ترین آنها کم بودن سرعت و امکان ایست نداشتن فرایند دانلود است . به طور مثال زمانی را فرض کنید که شما قصد دانلود یک فایل چند صد مگابایتی را داشته و با تمام محدودیت های موجود ۹۹ درصد آن را دریافت کرده و حال با اشتیاق فراوان منتظر رسیدن یک درصد باقی مانده اید که ناگاه اینترنت تان قطع شده یا برق می رود . قطعا حال بسیار ناخوشایندی به شما دست خواهد داد اما راه چاره چیست ؟

برای رفع این مشکل نرم افزار های مدیریت دانلود طراحی و ساخته شده اند که تا کنون گونه های بسیاری از آنها منتشر شده است . همه ی آنها در ویژگی هایی نظیر پشتیبانی از قابلیت متوقف ساختن فرایند دانلود و افزایش سرعت دانلود مشترک هستند اما وجه تمایزی که باعث به وجود آمدن محبوبیت برای عده ای گشته است ، کیفیت و نحوه ی انجام این امر می باشد . از این رو انتخاب یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت دانلود فایلها از اینترنت تاثیر بسیاری در صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما خواهد داشت .

Internet Download Accelerator نام یکی از نرم افزارهای برتر موجود در این زمینه است که می تواند شما بابت انتخابش سرافراز نماید . این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا سرعت دانلود فایلهایتان را تا ۵۰۰ درصد نسبت به روش معمولی انجام دهید که عددی است بس بزرگ . رسیدن به چنین موفقیتی ، بهینه سازی نرم افزار با توجه به کانکشن مورد استفاده توسط کاربر می باشد و با انجام تنظیمات به بهترین نحوه ممکن در کارایی را در زمینه دانلود فایلها افزایش داده و بهترین سطح عملکرد را فراهم می نماید . شتابدهنده سرعت این دانلود منیجر با تبدیل یک فایل به چندین قسمت و دریافت هر یک به طور جداگانه باعث افزایش چشمگیر سرعت خواهد شد . این برنامه که آشنایی کامل با خطاهای مربوط به کانکشن های اینترنتی دارد از فایلهایی که به صورت ناقص دانلود شده اند نمگذشته  و امکان از سرگیری آنها را برایتان فراهم خواهد نمود . پشتیبانی از پروتکل های HTTP و FTP سرور ها در کنار قابلیت استفاده از پروکسی سرور ها از سایر ویژگی های Internet Download Accelerator به شمار می رود .

 

 

 




 ادامه مطلب...


 

Easy Button and Menu Maker Pro

Easy Button and Menu Maker Pro نرم افزاری است بسیار جالب و مفید محصول کمپانی Blumentals که کاربرد آن ساخت آسان منو های دینامیک حرفه ای و دکمه های جذاب برای وب سایت یا وبلاگ شما می باشد . اگر می خواهید پایگاه اینترنتی خود را جذاب و دلربا کنید تا محیطی چشم نواز برای کاربرانتان به وجود آید کافیست تا از امکاناتی که این نرم افزار برای شما در نظر گرفته است بهره ببرید . Easy Button and Menu Maker Pro با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ طرح آماده زیبا که از استایلهای مختلفی نظیر انعکاسی که با نام های شیشه ای و ویستا در طراحان شناخته شده هستند می تواند محیط سایت یا وبلاگ شما را دگرگون کند . بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه ادیتور این نرم افزار به صورت WYSIWYG می باشد که منظور از آن خروجی قالب های ساخته شده دقیقا همان چیزی هستند که درون برنامه مشاهده می کنید . بدین ترتیب می توانید تمامی ریزه کاری ها و قسمت های آن را با خیال آسوده انجام دهید و مطمئن باشید که همانگونه در سایت شما به نمایش در خواهند آمد .

 

ویژگی های کلیدی Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12 :
– ساخت آسان دکمه های جذاب برای وب
– ساخت آسان منوهای چند سطحی برای وب سایت
– در اختیار داشتن ویرایشگر WYSIWYG
– استفاده از فونت های انتخابی شما در طراحی
– اضافه کردن آیکون به دکمه ها و منو ها
– پشتیبانی منوهای ساخته شده از تمامی مرورگر های وب
– تهیه خروجی در قالب کد های مبتنی بر آخرین استاندارد های طراحی وب
– پشتیبانی از فرمت های تصویری GIF ، PNG و JPEG
– پشتیبانی از یونیکد UFT-8 و زبان پارسی
– و …

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:ساخت دکمه و منو وب سایت ,بیگ دانلود, :: 13:16 :: توسط : ماهان

                                                                                                                                                                                                                                        امروز آخرین نسخه از نرم افزار محبوب یاهو مسنجر درسایت یاهو عرضه شد . در این ورژن باگ های نرم افزاری نسخه قبل از قبیل مشکل در لاگین کردن برای برخی از کاربران ویستا رفع شده است . همچنین قابلیت جدیدی که در این نسخه گنجانده شده است که به وسیله آن می توانید آفلاین هایی که به صورت گروهی ارسال شده اند را از آفلاین های دوستان خود تفکیک کنید و فقط به مطالعه ی آنها بپردازید .
سایت یاهو نیز همانند اکثر سایت های آمریکایی آی پی های ایران را تحریم کرده است و امکان دانلود به طور مستقیم از سایت یاهو وجود ندارد اما شما می توانید این نسخه را به آسانی از این سایت دریافت کنید.




 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 342198
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1