ساخت PDF با AlienTools PDF Generator ورژن ۲٫۰۱
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

PDF Generator نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند و مفید می باشد . این نرم افزار کاربران را قادر می سازد فایل های متنی خود را به سادگی به فایل های PDF تبدیل کنند . این نرم افزار در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند پرینت کردن یک فایل متنی بتوانند یک فایل pDF بسازند .

AlienTools PDF Generator 2.01 ساخت PDF با AlienTools PDF Generator ورژن 2.01

 

 

 




 ادامه مطلب...


این نرم افزار به شما نشان می دهد که با استفاده کردن از امکانات مختلف گوشی خود  چند ساعت باتری شما دوام می آورد . شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

nokia battery نرم افزار مشاهده وضعیت باتری برای نوکیا سری 60 ورژن 5

 




 ادامه مطلب...


دیکشنری را که امروز در وب سایت بیگ دانلود برایتان آماده کرده ایم قویترین و کاملترین دیکشنری ساخته شده برای گوشی های موبایل می باشد. این دیکشنری انگلیسی به فارسی با همکاری و تایید سه شرکت بزرگ Babylon, Longman و Oxford ساخته شده که از ۸۵% کلمات انگلیسی را  پشتیبانی می کند. این برنامه به صورت جاوا بوده و قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دیکشنری  فارسی به انگلیسی است  که از ۷۰% کلمات فارسی پشتیبانی می کند.

 

 

 



 ادامه مطلب...


برنامه یارانه یار ، برنامه ای رایگان برای گوشی های موبایل مجهز به سیستم جاوا می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید با وارد کردن میزان مصرف برق و آب و گاز خود، هزینه آتی را بر اساس جداول پلکانی پیش بینی نمایید. به کمک این نرم افزار به خوبی می توانید میزان اثر صرفه جویی را در هزینه های خود پس از هدفمندی یارانه ها محاسبه نمایید.
این نرم افزار ساده در مرحله اول میزان مصرف آب و برق و گاز را از شما می گیرد(که با مراجعه به قبوض قبلی می توانید آنها را بدست آورید) و با انتخاب گزینه محاسبه، هزینه هر کدام را جداگانه به شما نشان می دهد. به کمک دکمه بازگشت می توانید مقادیر جدید را وارد کنید و به این ترتیب پیش بینی مناسبی از میزان مصرف و هزینه خود داشته باشید. لازم به ذکر است که این نرم افزار بر اساس جداول ارایه شده از سمت وزارتخانه ها و سازمانها رسمی و داده های شهر تهران تهیه شده است.

 

 

 



 ادامه مطلب...


یکی از قابلیت هایی که پیغام رسان ( مسنجر ) ها در اختیار کاربران خود قرار می دهند امکان نشان دادن تصویر زنده خود به صورت آنلاین به وسیله وبکم می باشد . اما گاهی شاید نخواهید تصویر واقعی خود را نشان دهید و بخواهید تا از ویدیوهایی که در کامپیوترتان دارید استفاده کنید .

Video2Webcam

Video2webcam نام نرم افزاری است به شما این امکان را می دهد تا در هنگام چت کردن از یک وبکم مجازی استفاده نمایید و به جای نمایش آنلاین تصاویر خود از فیلم هایی که قبلا گرفته اید و یا موارد دیگر استفاده نمایید .
همچنین این نرم افزار می تواند وبکم مجازی و حقیقی را به سادگی سوییچ کند تا به وسیله آن بتوانید هم فیلم های موردنظرتان را به فرد مقابل نشان دهید و هم خودتان را !
Video2webcam از فرمت های ویدیویی محبوب نظیر avi ، asf ، flv ، mp4 ،mpeg ، mpg ، ram ، rm ، rmvb ، wmv و فرمت های تصویری pg ، gif ، bmp ، png  پشتیبانی می کند .

با استفاده از این نرم افزار می توانید در مسنجر های یاهو ، ICQ ، AIM ، Paltalk ، MSN ، Skype و … از قابلیت هایی که در اختیارتان قرار می دهد استفاده نمایید  .



 ادامه مطلب...


Webcam Max

اکثر کاربران از نرم افزار های مسنجر به منظور سرگرمی و ایجاد لحظات شاد و مفرح استفاده می کنند . حال امروز قصد معرفی برنامه ای را برای شما داریم که با آن می توانید وبکم کامپیوترتان را به یک ابزار بسیار جالب تبدیل کنید . این نرم افزار که Webcam Max نام دارد به شما امکان اضافه کردن افکت ها و فریم های مختلف را به تصویر خروجی تان می دهد . به طور مثال اگر می خواهید چهره ی شما در کنار یک بازیگر معروف به نمایش در آید یا با افکت های مختلف تصویرتان را دگرگون کنید این برنامه کمک یارتان خواهد بود . Webcam Max که با پشتیبانی از پیغام رسان های MSN ، Yahoo ، Camfrog ، YouTube ، ICQ ، AIM ، Skype ، Paltalk ، ANYwebcam ، Stickam جایی را برای عیب و ایراد گیری باقی نمی گذارد از هر دو نوع وبکم یعنی مجازی و حقیقی نیز پشتیبانی می کند . علاوه بر کارهای ذکر شده امکان نمایش اسلاید شو و همچنین به تصویر کشاندن فیلم و تصاویر خودتان را نیز بیافزایید . نسخه ای که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت پرتابل بوده و بدین معنی است که نیازی به نصب نداشته و می توانید با کپی کردنش بر روی فلش آن را همیشه همراه خود داشته باشید و در مکان های عمومی نظیر کافی نت ها نیز استفاده کنید .

 

 

 



 ادامه مطلب...


                            


Internet Explorer
پر طرفدارترین نرم افزار مرورگر اینترنت بوده و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد بازار مرورگرها را در اختیار خود دارد . نسخه ۸ این نرم افزار به صورت پیش فرض در ویندوز هفت وجود دارد و این نسخه به منظور نصب و استفاده در سایر سیستم عامل های ویندوز مانند اکس پی و ویستا ارایه شده است .
در این نسخه علاوه بر آنکه محیط کاربری آن بسیار زیبا تر از ورژن های قبلی طراحی شده  ، نکات امنیتی ، امکان مشاهده فیدهای RSS و همچنین سرعت آن نیز بهبود یافته است .




 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 179
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 949
بازدید کل : 343118
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1