مطالعه کتاب های الکترونیک با موبایل توسط Anyview v4.0.2 جاوا
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

کتاب های الکترونیک به دلیل قابلیت های خاص خود ، طرفداران بسیاری در میان کاربران مختلف پیدا کرده اند . یکی از ویژگی های این کتاب ها حجم بسیار پایین آنهاست . بدین ترتیب با کپی کردن آنها در گوشی موبایل خود می توانید هزاران صفحه اطلاعات را به سادگی در جیبتان قرار دهید تا هر موقع که خواستید به آنها دسترسی پیدا کنید .
Anyview نام نرم افزاری است که به منظور با کردن فرمت های مخصوص کتاب های الکترونیک ، به طور رایگان طراحی گردیده است . به دلیل زبان برنامه نویسی این برنامه که جاوا می باشد ، امکان استفاده از آن در بیشتر گوشی های بازار وجود داشته و به سادگی قابل نصب است . Anyview قادر است تا فرمت های محبوبی نظیر TXT، HTML ، PDB وUMD را به خوبی فرمت های تصاویر GIF و JPEG به نمایش بکشاند . پشتیبانی این نرم افزار از یونیکد UTF-8 ، امکان اجرای صحیح متون پارسی را نیز مهیا گردانیده است .

 

 



 ادامه مطلب...


Eziriz IntelliLock

تقریبا تمامی شرکت های نرم افزاری برنامه های خود را پس از ساخت در دو نسخه ی آزمایشی (‌ Trial Version ) و کامل ( Full Version ) ارایه می دهند که هدف از آن آشنایی کاربر با محیط برنامه و امکانات و ویژگی هایش در ویرایش آزمایشی می باشد که در صورت تمایل به استفاده فول ورژن می بایست لایسنس آن را از سازنده خریداری کند . اگر شما نیز جزء برنامه نویسان بوده و می خواهید چنین کاری را برای نرم افزار خود انجام دهید نیازی به برنامه نویسی جداگانه و اتلاف وقت برای رسیدن به این مقصود نخواهید داشت چرا که کار برنامه Eziriz IntelliLock رساندن شما به این هدف در بهترین نوع و کمترین زمان ممکن می باشد .

به وسیله ی این نرم افزارکه از قابلیت های بسیاری برخوردار است می توانید محدودیت های مختلفی را بر روی برنامه تان قرار دهید و به مدیریت کامل لایسنس های آن بپردازید . این کار می توانید با ساخت فایلهای چند قسمتی که با هیچ گونه فایل اضافی قابل جایگزینی نیستند انجام بپذیرد . Eziriz IntelliLock که از NET Framework نسخه های ۱٫۱ ، ۲٫۰ ، ۳٫۰ و ۳٫۵ پشتیبانی می کند می تواند شما را در ساخت نسخه های آزمایشی از برنامه هایتان کمک کند . نکته هائز اهمیت موجود در این نرم افزار امنیت فوق العاده ای است که در ساخت لایسنس ها به کار گرفته می شود و خیال شما را بابت عدم دسترسی کاربران به ویرایش کامل بدون خرید آن آسوده می سازد .

 




 ادامه مطلب...


Oxford English Dictionary

فرهنگ لغت آکسفورد ، قدرتمندترین و کامل ترین دیکشنری زبان انگلیسی می باشد که با پوشش دادن تمامی لغات چه آنهایی که از سالیان گذشته وجود داشته و چه آنهایی که همین تازگی وارد دنیای کلمات شده اند ، می تواند مرجعی بی عیب و نقص برای پی بردن به معانی لغات باشد . یک از ویژگی های مهمی که در این فرهنگ لغت به آن توجه شده است ، دربرگیری تلفظ کامل بیش از نیم میلیون کلمه در زمان های  حال و گذشته است . بدین ترتیب افرادی هم که انگلیسی را نه به عنوان زبان مادری بلکه زبان دوم یا سوم و … می آموزند ، امکان این را خواهند داشت تا به سادگی معانی کلمات این زبان را بیاموزند . در رابطه با گستردگی دامنه ی این فرهنگ لغت جای هیچ گونه شک و شبهه ای باقی نمانده است چرا که با ۲٫۵ میلیون لغتی که در خود گنجانده است از ادبیات کلاسیک و نشریه های تخصصی گرفته تا اسکریپت های برنامه نویسی ، فیلم ها و کتاب های آشپزی را نیز شامل می گردد .

دیکشنری انگلیسی آکسفورد با پوشش دادن تمامی افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند از شمال آمریکا تا جنوب آفریقا و از استرالیا و نیوزیلند تا کارائیب ، هیچ لغتی را بی معنی نخواهد گذاشت . نمایش تاریخچه مربوط به تولد کلمات جدید و زمان مورد استفاده قرار گرفتن آنها از نکات جالب توجه در این فرهنگ لغت به شمار می رود . تمامی نکاتی که ذکر شد همگی مثبت بودند اما همانطور که می دانید این دیکشنری در قالب کتاب شامل بیش از ۲۰ جلد می باشد که هم تهیه آنها پرهزینه خواهد بود و هم برای پیدا کردن یک لغت می بایست زمان زیادی را صرف نمود . به همین دلیل نسخه ی مالتی مدیایی نیز از فرهنگ لغت آکسفورد تهیه شده که امروز آن را برای آن دسته از کاربران دانلود کده که به زبان انگلیسی علاقه دارند به طور رایگان آماده نموده ایم که می تواند منبعی کامل برای ترجمه ی انگلیسی به انگلیسی لغات باشد . قابلیت جست و جوی پیشرفته با استفاده از فیلترهای متفاوت و امکان سفارشی سازی برای نمایش یا عدم نمایش بخش هایی نظیر تلفظ و نقل قول ها از امکانات نسخه نرم افزاری این دیکشنری می باشد .

 

 


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:نرم افزار,بیگ دانلود,سایت دانلود,دانلود, :: 17:37 :: توسط : ماهان

با استفاده از Dream Aquarium می توانید یک آکواریوم زیبا و جذاب را به عنوان اسکرین سیور بر روی سیستم خود داشته باشید . در این نرم افزار سعی شده است که آرامش را از طریق دنیای زیر آب به کاربر منتقل کرده و تا حد امکان این تصور دز ذهن شما به وجود آید که با موجودات زنده و در واقع با یک آکواریوم زنده در یک فضای حقیقی روبرو هستید .

 

      




 ادامه مطلب...


                             

 

Teach Yourself to Play Piano نام مجموعه نرم افزاری می باشد که به طور بسیار ساده و قدم به قدم به شما یاد خواهد داد تا چگونه این ساز بسیار دلنشین را بنوازید. اشخاص مبتدی در تمامی سنین ، مکان نت ها را در سرتاسر پیانو ، چگونگی قرار گیری دستان بر روی پیانو و طریقه آکورد گیری ، تمامی ریتم های پایه و اساسی ، و چگونه نواختن ساز با تمامی احساس را یاد خواهند گرفت. از ویژگی های این مجموعه می توان به این مورد اشاره کرد که حرکت دستان شما و دقت در هنگام نوازندگی شما ، همانطور که با درس های این مجموعه پیش می روید ، بیشتر خواهد شد و تکنیک های درست و به جای موسیقی برای این ساز را فرا خواهید گرفت. آموزش قدم به قدم پخش آهنگ به شما یاد خواهد داد تا آهنگ را همانگونه که می باشد اجرا کنید ، چگونه سرعت نواختن را تغییر دهید ، قدرت دستان خود بر روی ساز را بر روی نت های مختلف تنظیم نمایید و اجرای نواخته شده ی خود را ظبط نمایید. این نرم افزار بی نظیر هم برای سیستم عامل ویندوز و هم سیستم عامل مکینتاش اجرا می شود. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

   



 ادامه مطلب...


COMODO Time Machine

هیچ کاربری را نمی توان یافت که در طول دوره ی استفاده از کامپیوترش با مشکلاتی نظیر انجام تنظیمات اشتباه روبه رو نشده و آرزوی بازگشت به چند دقیقه قبل از خرابکاری را نکرده باشد . بازگشت زمان به گذشته در کامپیوتر به طور عادی امری غیر ممکن است اما می توان با آینده نگری این کار را عملی ساخت و انجام این کار عملی نیست مگر با بهره گیری از نرم افزار هایی که برای انجام آن طراحی شده اند .

 

COMODO Time Machine نام نرم افزاری است رایگان اما حرفه ای که به شما این امکان را می دهد تا با تهیه یک کپی از تنظیمات نرم افزاری ویندوزتان و ذخیره ی آن ، هر گاه با مشکلی رو به رو شدید و یا به طور ناخواسته تنظیمات آن را بر هم ریختید بتوانید به سادگی چند کلیک آن را به گذشته ی سالم خود بازگردانید . البته خود ویندوز با دارا بودن بخشی با نام System Restore تا حدودی از عهده انجام این کار برخواهد آمد اما همان طور که تجربه نشان داده است برنامه های پیش فرض ویندوز از توانایی لازم برای برطرف کردن نیازهای کاربران برخوردار نبوده و نیست . با در اختیار داشتن ماشین زمان COMODO می توانید با خیالی راحت اقدام به اجرای هر برنامه ای که می خواهید نموده و هیچ گاه از بابت خطراتی نظیر ویروس ها که همیشه در کمین شما هستند آسایش خود را از دست ندهید . پس از هر بار بروز مشکل یک ریبوت کافیست تا همه چیز به جای قبلی خود بازگردد .

 

 



 ادامه مطلب...


Easy Photo Sorter

آیا صدها و یا هزاران عکس را در کامپیوتر خود ذخیره کرده اید ؟ اگر چنین است چگونه می توانید به تصویری که قصد مشاهده کردن آن را دارید دسترسی پیدا کنید ؟ همانطور که می دانید انجام این کار همانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است پس راه چاره چیست ؟
Easy Photo Sorter نام نرم افزاری است که برای حل این مشکل و سازماندهی کردن تصاویر ذخیره شده در کامپیوتر طراحی شده است و با استفاده ار آن می توانید تنها با ۳ کلیک همه ی عکس هایی را که در پوشه های مختلف قرار داده اید بر اساس معیار های متفاوت طبقه بندی کند تا هنگامی قصد دیدن آنها را داشتید بتوانید به سادگی آنها را پیدا کنید . برای انجام پروسه کافیست تا ۱ . پوشه یا پوشه هایی را که قصد مرتب سازی تصاویر موجود در آنها را دارید انتخاب کنید  ۲ . یکی از ۱۲ راه گوناگونی که برای چیده شدن تصاویر بر اساس آنها تنظیم شده است را انتخاب کنید ۳ . محلی را برای ذخیره کلکسیونی که ساخته تعیین کردن و بر روی دکمه پایان کار کلیک کنید . شما می توانید این کار را همیشه انجام دهید و مجموعه ی خود را بزرگ تر از پیش کنید اما باز هم پیدا کردن تصاویر به سادگی اول بوده و به هیچ وجه وقت ارزشمندتان را از دست نخواهید داد .

 

 

 




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:بیگ دانلود,مدیریت کامل تصاویر با Easy Photo Sorter v2,6,3,30, :: 16:30 :: توسط : ماهان
درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 374
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 1144
بازدید کل : 343313
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1