قدرتمندترین نرم افزار بازیابی اطلاعات - Active@ File Recovery v7.5.1
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

برنامه Active@ File Recovery v7.5.1 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد.در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و … را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

 (بخش ویژه ..::بیگ دانلود::..)

 

...

توضیح بیشتر و دانلود در ادامه مطلب.


 



 ادامه مطلب...


Salfeld Child Control نام نرم افزاری می باشد که والدین به کمک آن قادر خواهند بود تا اعمال فرزندانشان را کنترل نمایند. این نرم افزار به والدین این توانایی را می دهد تا بتوانند دسترسی فرزندان به اینترنت را قطع و یا محدود نمایند. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار می توان تعیین نمود که تنها در روزهای خاص و مشخص شده در طول هفته فرزندان حق دسترسی به اینترنت را دارند. همچنین می توانند مدت کارکرد فرزندان با کامپیوتر را به صورت زمان های تعیین شده در هر روز مشخص کنند. به عنوان مثال می توان تعیین نمود که کامپیوتر در طول هفته تنها در ۵ روز روشن باشد و در هر روز تنها امکان استفاده کامپیوتر به مدت ۴ ساعت امکان پذیر می باشد.

(بخش ویژه ..::بیگ دانلود::..)


 ...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 ادامه مطلب...


به روز شد !!
فایلهای فلش به عنوان یکی از محبوب ترین فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در گوشه و کنار اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیتشان افزوده می شود.برای مشاهده ی هر چه بهتر این فایلها نیز کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده و با دادن نسخه ی جدید تر از طرفداران این محصول پشتیبانی می کند .نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.نرم افزار فلاش بیشترین مورد استفاده در بین کاربران اینترنت را دارد بگونه ای که بیش از ۹۸ درصد از رایانه های خانگی بر روی خود این نرم افزار را بصورت نصب شده دارند.

 

ن



 ادامه مطلب...


مدیریت اسان ایمیل شما با Mozilla Thunderbird 3.3 (قابل حمل)

ا
مدیریت اسان ایمیل شما با Mozilla Thunderbird 3.3 (قابل حمل)


نرم افزار Thunderbird با طراحی و رابط گرافیکی کاربر پسند، ساده گی کار با آن، امنیت بالا و دیگر موارد امروزه یکی از نرم افزارهای مدیریت ایمیل می باشد که کاربران می توانند به آن اعتماد کنند. این نرم افزار حتی از حساب کاربری Gmail شما پشتیبانی می کند. اگر به هر دلیل نتوانستید به صفحه جی میل خود وارد شوید. Thunderbird این امکان را به شما می دهد تا به آسانی از تمامی مرز ها گذر کنید

ویژگی های کلیدی نرم افزار مدیریت ایمیل Thunderbird :
- رابط گرافیکی کاربر پسند و شکیل
- ساده گی بسیار زیاد و آسانی کار با آن
- پشتیبانی کامل از Gmail
- پشتیبانی از Rss Reader , IMAP/Pop به صورت کامل
- پشتیبانی از ایمیل های با فرمت HTML
- جستجو پیشرفته در میان ایمیل ها و در صورت لزوم مصدود کردن حرفه ای آنها به صورت گروهی
- توانایی دسته بندی پیام ها در گروه های مختلف با موضوع های عنوان، گیرنده و خبری
- توانایی ساختن حساب کاربری برای مدیریت چندین ایمیل و گروه خبری
- خصوصیت Tabbed Browser برای باز کردن جداگانه هر پیام در تب منحصر به فرد
- و …




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 19:11 :: توسط : ماهان

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 892
بازدید کل : 343061
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1