دانلود بازی STCC The Game 2|2011
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

STCC The Game 2

STCC The Game 2 نام یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ سوئد طراحی گردیده است . نسخه شماره ۲ این بازی که هم اکنون در دانلود کده فراهم آورده ایم به دنبال موفقیت چشم گیر ورژن قبلی با نام STCC طراحی گردیده است . گیمر در این بازی ابتدا با انتخاب ملیت خود و سپس یک شخصیت قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشته و به سوی کسب رتبه اول در تونومنت ها و کاپ های مختلف می رود . نکته جالب توجه در STCC The Game 2 گنجانده شدن اتومبیل های فرمول ۱ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار مسابقات معمولی ، رانندگی با این اتومبیل ها را نیز تجربه کنید . تعداد اتومبیل های موجود در این بازی به عدد ۲۹ رسیده که در ۱۱ کلاس مختلف انتظار شما را می کشند . از جمله قابلیت های جدید در STCC امکان انجام بازی به صورت مولتی پلیر تا ۲۵ نفر می باشد که می تواند تجربه یک رالی واقعی را برایتان به ارمغان آورد .

 

 

 



 ادامه مطلب...


Operation Flashpoint: Red River
لینک های ۴۵۰ مگابایتی

 

Operation Flashpoint: Red River یک بازی اکشن اول شخص می باشد که در آن جنگی خیالی بین نیروهای ایالات متحده آمریکا و نیروهای آزادی خواه چین با کشور تاجیکستان در می گیرد که تمرکز اصلی آن بر روی رود سرخ می باشد . شما در این بازی نقش فرمانده یک گروه چهار نفره ( خودتان و ۳ سرباز ) را داشته که می بایست با هدایت سربازانتان اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سرگذاشته و نیروهای تاجیک را از بین ببرید . این ورژن که از هوش مصنوعی قدرتمندی برخوردار است را می توان نوعی شبیه ساز جنگی نیز تلقی کرد چرا که داستان و ریتم بازی شباهت بسیاری با جنگ های واقعی دارد . به طور مثال شما در ابتدای بازی با سربازان خود آشنا گشته و پس از انجام برخی تمرینات همراه با آنان سوار یک خودرو نفربر شده و پس از طی مسیری نسبتا طولانی به محل استقرار نیروهای دشمن می رسید . دیگر نکته ای که این بازی را به یک شبیه ساز تبدیل نموده است امکان کشته شدن سریع شما توسط نیروهای دشمن بوده و دلیل آن نیز عدم استفاده از سطح سلامت برای هر بازیکن ( به طور مثال با هر بار اصابت تیر به شما مقداری از سلامتی خود را از دست بدهید تا زمانی که به صفر برسد ) همانند سایر بازی های مشابه می باشد .

 

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


نرم افزار Cleaner برای حذف فایل های بی مصرف مورد استفاده قرار می گیرد . این نرم افزار تمامی حافظه ی گوشی را بدنبال فایل های بی مصرف می گردد و آن ها را حذف می کند .

شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

Cleaner تمیز کردن حافظه گوشی نوکیا سری 60 ورژن 5 با Cleaner

 




 ادامه مطلب...


 

The Egyptians Gold یک بازی جالب در سبک استراتژیک می باشد . این بازی در سرزمین مصر آغاز می شود ، سرزمین اسرار آمیز با مقبره های بزرگ و عجیب فراعنه . حال شما باید شهری بنا کنید و برای پیشرفت نظامی و اقتصادی خود بکوشید تا از مراحل دشوار بازی عبور کنید .

شما می توانید این بازی زیبا و جالب را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

theegyptians بازی The Egyptians Gold برای نوکیا سری 60 ورژن 5

 



 ادامه مطلب...


Men of War

مردان جنگ یا همان Men of War یک بازی استراتژیک بسیار زیبا ساخت کمپانی ۱C Company می باشد که مربوط به جنگ های تاریخی جماهیر شوروی ، آلمان ، آمریکا می باشد که برای اولین بار در سری بازی های Men of War ژاپن نیز در لیست کشورهایی که وارد جنگ شده اند اضافه گردیده است دقیقا همانگونه که در واقعیت به وقوع پیوست .

در بازی استراتژیک Men of War ، پلیر می تواند هم به صورت گروهی افرادی را که فرماندهی آنها را بر عهده دارد به سوی از بین بردن یک دشمن واحد هدایت کند و هم اینکه به صورت تک به تک هر سرباز را مامور به انجام کاری سازد تا بازدهی عملیات افزایش یافته و تلفات بیشتری بر دشمن وارد آورد . گرافیک این ورژن که بهبودی فراوانی نسبت به نسخه های پیشین خود داشته است برای یک بازی استراتژیک که نیازمند توجه به جزئیات بسیاری می باشد کاملا قابل قبول بوده و به گونه ای است که حتما شما را غرق در جنگ و اسلحه و گلوله خواهد نمود . همچنین از دیگر قابلیت های این نسخه می توان به امکان کنترل نمودن تانک ها اشاره نمود که از جمله ی ویژگی های جدید اضافه شده می باشد و همانگونه که در واقعیت با گذشت زمان سلاح های مدرن تری روی کار آمدند ، این وسیله ی قدرتمند جنگی نیز به جمع سلاح ها پیوسته و می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

یکی از نکات قابل توجه در بازی مردان جنگ امکان انجام آن به صورت تحت شبکه می باشد و امکان بازی کردن توسط ۴ کاربر با یکدیگر توسط LAN یا به صورت آنلاین از طریق اینترنت اشاره نمود که قطعا جذابیت های Men of War دو چندان خواهد نمود .

و اما ورژنی که برای شما در دانلود کده فراهم آورده ایم همراه با کرک معروف SKIDROW می باشد و کافیست که پس از نصب فایل داخل پوشه ی کرک را با فایل اصلی بازی جایگزین کرده و از انجام آن لذت ببرید .

 



 ادامه مطلب...


 

شما می توانید گوشی دوستان خود را تنها با ارسال یک عکس که میتوانید در( ادامه …) دانلود کنید خاموش کنید. برای این منظور گوشی دوست شما باید سونی اریکسون باشد تا این عکس گوشی او را خاموش کند و هیچکاری هم لازم نیست انجام دهید اگر عکس را نگاه کند گوشی خود به خود خاموش خواهد شد.

Wizard Pic ترفند خاموش کردن گوشی افراد تنها با ارسال یک عکس

 




 ادامه مطلب...


بازی ماشینی موبایل ۳D Rail Street Racing یکی از جدیدترین بازی های ماشینی تحت جاوا است با رزولیشن های مختلف برای شما عزیزان تهیه گردیده شده است.
که در سایت بیگ دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است.

ds بازی ماشینی 3D Rail Street Racing جاوا

 




 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 863
بازدید کل : 343032
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1