دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Call of Duty Black Ops
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Call of Duty Black Ops

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که به صورت حرفه ای بازی کند اما با مجموعه بازی های Call of Duty آشنا نباشد. اولین نسخه بازی Call of Duty در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و اکنون نیز سری هفتم این مجموعه با نام Black Ops وارد بازار شده است. سری هفتم این مجموعه توسط کمپانی Treyarch ساخته شده . در این مجموعه با یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز مواجه هستید بر خلاف سایر قسمت های این مجموعه که شما در نقش یک سرباز معمولی وارد بازی میشدید و در واقع دوستانتان شما را هدایت میکردید , در این سری شما در نقش یک سرباز آموزش دیده و حرفه ای وارد بازی میشوید و برای اولین بار شخصیت شما دارای صدا و همچنین شخصیتی متفاوت با دیگران است. در این بازی  شما یک شخص عادی نیستید بلکه برد و باخت بازی و از همه مهمتر سرنوشت جنگ به شما بستگی دارد.

:: لینک دانلود اصلاح شد.با عرض پوزش از تمامی کاربران عزیز به علت تاخیر در اصلاح لینک دانلود ::

 




 ادامه مطلب...


دانلود بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز تام و جری

 

کمتر کسی پیدا میشود که کارتون جذاب و زیبای تام و جری را ندیده باشد. این بازی هم بر اساس همان کارتون جذاب ساخته شده است. اگر به دنبال تلافی کارهای جری هستین میتوانید در این بازی تام را انتخاب کرده و حساب جری رو برسید یا هم اگه از زرنگ بازی های جری خوشتان آمده و قصد دارید به این زرنگ بازی ها ادامه بدهید میتوانید جری را انتخاب کنید و همچنان حال تام را بگیرید.از ویژگی های این بازی میتوان به حجم مناسب و قابلیت انجام بازی در سیستم هایی با مشخصات گرافیکی پایین تر اشاره نمود.

 

 



 ادامه مطلب...


دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج Split Second

دیگر زمان آن فرا رسیده که از ماشین سواری های بیهوده در پیست دست کشیده و بازی پیشنهادی تیم بیگ دانلود (split second) رو بازی کنید. یک بازی مهیج ماشین سواری فراتر از حد تصور و حتی فراتر از یک ماشین سواری عادی.بازی بسیار زیبا و جذاب spleet second که ساخته شرکت Black Rock Studio است پدیده ای نوین در این سبک بازی هاست. شما در این بازی فقط رانندگی نمیکنید بلکه با رقیبان خود به مبارزه ای تا سرحد مرگ میپردازید. اگر سن شما زیر ۱۷ سال است توصیه میکنم جدا از این بازی صرف نظر کنید چون این بازی برای افراد۱۷ سال به بالا مناسب است .  شما علاوه بر مهارت رانندگی باید با تاکتیک های جنگی نیز آشنایی داشته باشید زیرا همانطور که گفته شد این بازی یک جنگ تمام عیار است.

 

 



 ادامه مطلب...


بازی towns men 6 یک بازی استراتژیک با گرافیکی زیبا می باشد . شما در این بازی باید ساختمان هایی بنا کنید . به وضع اقتصادی برسید و با ارتش خود کشور ها را فتح کنید . شما می توانید بازی towns men نسخه ی ششم را از سایت بیگ دانلود به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

townsmen6 بازی towns men 6 برای نوکیا سری 60 ورژن 3

 



 ادامه مطلب...


بازی viking vex از سری بازی های پازل می باشد . در این بازی شما برای رسیدن به هدف باید با جا به جا کردن اشیاء به مسیر خود ادامه دهید . شما می توانید بازی viking vex را از سایت بیگ دانلود به صورت رایگان و مستقیم دانلود کنید .

vikingvex بازی viking vex برای نوکیا سری 60 ورژن 3

 




 ادامه مطلب...


بازی Gabor Fetter MicroPool نسخه ۵٫۰۹ از سری بازی های بیلیارد می باشد . این بازی با گرافیک زیبا از سری بازی های محبوب بیلیارد محسوب می شود . شما می توانید بازی بیلیارد Gabor Fetter MicroPool را از سایت بیگ دانلود به صورت مستقیم دانلود کنید .

micro pool بازی Gabor Fetter MicroPool نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

 



 ادامه مطلب...


بازی Dropplings بازی بامزه با گرافیکی مناسب و مرحله های مختلف می باشد . شما می توانید این بازی بامزه و زیبا را از سایت بیگ دانلود به صورت مستقیم دانلود کنید .

dropplings بازی Dropplings نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

 

trans بازی Dropplings نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳




 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 852
بازدید کل : 343021
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1