وبلاگ دانلود
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

                   

آیا می خواهید با گرفتن عکس های دستکاری شده توسط دوربین گوشی خود لحظاتی سرگرم کننده را تجربه نمایید ؟ برای اینکار تنها کافیست تا نرم افزار SymbianGuru PhotoFun را که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین ویرایش های ۳ و ۵ طراحی شده است را بر روی موبایل خود نصب نمایید تا با استفاده از تمپلیت های آماده ای که قرار داده شده است عکس های دیدنی و جذابی بگیرید . به طور مثال خواهید توانست دماغی بزرگ را بر روی صورت تصویر گذاشته و یا عکس تان را در قالب کریسمس و کنار پاپانوئل قرار دهید .

 

ویژگی های کلیدی SymbianGuru PhotoFun v1.02 :
– امکان تغییر اندازه تصاویر
– هایلایت کردن ناحیه ای که می بایست به صورت شفاف نمایش داده شود با استفاده از رنگی جز رنگ آن منطقه
– قابلیت ذخیره کردن عکس شما در فرمت PNG
– توانایی ساخت لایه بر روی تصاویر
– امکان کشیدن نقش با استفاده از ابزار قلم
– و …

 



 ادامه مطلب...


                         

کروم نامی است که می توان در میان بازار داغ رقابت مرورگر های وب آن را با بیشترین درصد رشد دانست . با وجود اینکه هنوز فاصله ی نسبتا زیادی تا اینترنت اکسپلورر و نیز فایرفاکس وجود دارد اما قابلیت ها و قدرت Chrome که باعث رسیدن به چنین درصد رشدی شده است لرزه را بر اندام دو رغیب نامی خود انداخته است . این محصول گوگل به دلیل سادگی ظاهری دلنشینش و همچنین بارگذاری بسیار سریع صفحات وب کاربران زیادی را از رقبا دزدیده که البته روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود . کروم به دلیل متن باز بودنش زمینه را برای توسعه دهندگان باز گذاشته و دلیلی شده است بر ساخت یک نسخه نوین توسط شرکت Maple Studio با نام ChromePlus که تمامی توابع موجود در ویرایش اصلی را بر خود می بیند . اما از قابلیت هایی که در این ورژن افزوده شده است می توان به امکانات هیجان انگیزی نظیر ژست ماوس ، Drag & Drop حرفه ای و تب اینترنت اکسپلورر اشاره نمود . اگر از طرفداران پروپا قرص کروم هستید ، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این ویرایش را تجربه کنید .

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:مروگر قدرتمند ,مروگر قدرتمند ChromePlus 1,5,0,0,ChromePlus 1,5,0,0, :: 8:43 :: توسط : ماهان

                          mozilla-firefox

Firefox نرم افزار نام آشنای مرورگر وبی می باشد که با ورود خود بر سلطه ی تمام و کمال اینترنت اکسپلورر پایان داده است . تمامی کاربران حرفه ای ، از این مرورگر برای بازکردن سایتهای مختلف استفاده می کنند و هر یک دلایل مربوط به خود را دارند . سرعت بسیار بالا ، امنیت کامل ، طراحی ساده و دلنشین ، افزونه های بسیار ، کاربری ساده ، استفاده کم از مموری از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد که باعث ایجاد تمایز میان او و سایر رقیبانش گردیده است .

سابقه کاربری : فایرفاکس از زمان ورودش نام بهترین مرورگر وب را همواره به همراه خود یدک می کشیده است . location bar هوشمند این نرم افزار که به تازگی افزوده شده است به شما کمک می کند تا ساده تر و البته با سرعت بیشتر به نتیجه دلخواه خود که همان دسترسی به سایت مورد نظر می باشد ، دست پیدا کنید .عملکرد : فایرفاکس تحت پلتفرم جدید و قدرتمند Gecko طراحی شده است که نتیجه آن امنیت بیشتر و استفاده کاربری آسان تر می باشد .

 

 

امنیت : ابزار امنیتی جدیدی که در فایرفاکس آماده شده است به شما کمک می کند تا از شر بدافزار ها و دزدی های اینترنتی در امان بمانید و از ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و ابزارهای جاسوسی که به وفور در اینترنت یافت می شوند گزندی به شما نرسد .

سفارشی سازی : هرکسی بنا به نحوه کاربری خود از اینترنت استفاده می کند و فایرفاکس به کاربرانش این امکان را می دهد تا با استفاده بیش از ۵۰۰۰ افزونه مختلف رایگان ، مرورگر خود را آنگونه که می خواهند ، سفارشی کنند .



 ادامه مطلب...


                              

طبق بررسی ها و آماری که شرکت های امنیتی معتبر منشتر نموده اند فلش مموری ها یک چهارم از کل راههای انتقال ویروس ها را بر عهده دارند که با مقایسه ی این عدد با سایر روش ها به بزرگی آن پی خواهیم برد . حافظه های قابل حمل به دلیل اندازه های کوچکی که دارند در کنار قیمت های ارزان و ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیت های نسبتا بالا ، مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتری قرار گرفته اند و خوب این دلیلی است تا ویروس نویسان از این راه پرطرفدار ، مقاصد شوم خود را عملی سازند . از این رو می بایست با در نصب آنتی ویروس های قدرتمند بر روی این حافظه ها خود را از خطراتی که تهدیدتان می کند ، در امان بدارید . USB Drive Antivirus نام نرم افزاری است که امروز برای شما تهیه کرده ایم که کار آن ، محافظت همه جانبه از فلش مموری ، مموری کارت و سایر حافظه های پرتابل شما می باشد . این نرم افزار که خود به صورت قابل حمل و بدون نیاز به نصب طراحی شده است به شما کمک می کند تا تنها با کپی کردن فایلهای آن بر روی حافظه ی خود ، یک ابزار امنیتی قدرتمند را همیشه در اختیار داشته باشید و بتوانید در مواقعی که آن را به کامپیوتر هایی که از عدم وجود ویروس و سایر بد افزارها در آنها آگاهی ندارید ، وصل می کنید بتوانید با خطرات احتمالی مبارزه نمایید .کافیست تا فلش مموری خود را به کامپیوتر وصل کنید ، آنگاه برنامه به طور خودکار شروع به اسکن کردن آن نموده و ویروس ها ، تروجان ها و سایر بد افزارها را بلوکه کرده و از کپی شدن آنها بر روی حافظه جلوگیری می کند . یکی از ویروس هایی که اکثر کاربران به آن آشنایی کامل دارند ، ویروس autorun.inf می باشد که به سادگی در پوشه های مختلف به صورت خودکار کپی شده و قسمت های مختلفی از ویندوز را غیر فعال می سازد . طراحان این نرم افزار با اشراف کامل بر این موضوع راهکارهای لازم برای مقابله با این ویروس را در USB Drive Antivirus گنجانده اند و می توانید از این پس بدون نگرانی حافظه های قابل حمل خود را به هر کامپیوتری متصل نمایید .

 



 ادامه مطلب...



Internet Download Accelerator

همانگونه که می دانید در صورتی که قصد دانلود یک فایل را از اینترنت را داشته باشید با کلیک بر روی لینک آن ، پروسه ی دریافت به صورت خودکار توسط مرورگر وب انجام خواهد شد . این روش مشکلات فراوانی دارد که مهم ترین آنها کم بودن سرعت و امکان ایست نداشتن فرایند دانلود است . به طور مثال زمانی را فرض کنید که شما قصد دانلود یک فایل چند صد مگابایتی را داشته و با تمام محدودیت های موجود ۹۹ درصد آن را دریافت کرده و حال با اشتیاق فراوان منتظر رسیدن یک درصد باقی مانده اید که ناگاه اینترنت تان قطع شده یا برق می رود . قطعا حال بسیار ناخوشایندی به شما دست خواهد داد اما راه چاره چیست ؟

برای رفع این مشکل نرم افزار های مدیریت دانلود طراحی و ساخته شده اند که تا کنون گونه های بسیاری از آنها منتشر شده است . همه ی آنها در ویژگی هایی نظیر پشتیبانی از قابلیت متوقف ساختن فرایند دانلود و افزایش سرعت دانلود مشترک هستند اما وجه تمایزی که باعث به وجود آمدن محبوبیت برای عده ای گشته است ، کیفیت و نحوه ی انجام این امر می باشد . از این رو انتخاب یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت دانلود فایلها از اینترنت تاثیر بسیاری در صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما خواهد داشت .

Internet Download Accelerator نام یکی از نرم افزارهای برتر موجود در این زمینه است که می تواند شما بابت انتخابش سرافراز نماید . این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا سرعت دانلود فایلهایتان را تا ۵۰۰ درصد نسبت به روش معمولی انجام دهید که عددی است بس بزرگ . رسیدن به چنین موفقیتی ، بهینه سازی نرم افزار با توجه به کانکشن مورد استفاده توسط کاربر می باشد و با انجام تنظیمات به بهترین نحوه ممکن در کارایی را در زمینه دانلود فایلها افزایش داده و بهترین سطح عملکرد را فراهم می نماید . شتابدهنده سرعت این دانلود منیجر با تبدیل یک فایل به چندین قسمت و دریافت هر یک به طور جداگانه باعث افزایش چشمگیر سرعت خواهد شد . این برنامه که آشنایی کامل با خطاهای مربوط به کانکشن های اینترنتی دارد از فایلهایی که به صورت ناقص دانلود شده اند نمگذشته  و امکان از سرگیری آنها را برایتان فراهم خواهد نمود . پشتیبانی از پروتکل های HTTP و FTP سرور ها در کنار قابلیت استفاده از پروکسی سرور ها از سایر ویژگی های Internet Download Accelerator به شمار می رود .

 

 

 




 ادامه مطلب...


                                 

USB Secure

این روز ها کمتر کسی را می توان یافت که حداقل یک حافه قابل حمل یا همان فلش مموری در اختیار نداشته باشد . دلیل رسیدن مموری های کم جثه به چنین اقبالی و مورد توجه قرار گرفتن توسط همگان قابلیت ذخیره سازی حجم نسبتا بالایی از اطلاعات و امکان دسترسی سریع به آنها در کامپیوترها می باشد . از این رو ممکن است افراد زیادی اطلاعات مهم خود را برای دسترسی همیشگی به آنها بر روی حافظه ی پرتابل خود کپی کرده و همراه داشته باشند . تا اینجای کار همه چیز عادی و خوب به نظر می رسد اما با علم به اینکه همیشه افرادی سودجو در انتظار به سرقت بردن اطلاعات شخصی و محرمانه ی افراد نشسته اند این هشدا را به ما می دهد که از میان استفاده نکردن از چنین تکنولوژی مهمی و یا ایمن ساختن آن یکی را انتخاب کنیم که صد البته حل مسئله بهتر از پاک کردن صورت مسئله می باشد .

USB Secure نام نرم افزاری است بسیار کاربردی و کم حجم که می تواند امنیتی کامل را برای انواع مختلف حافظه های قابل حمل به ارمغان آورد . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با نمایش لیست حافظه های قبل حمل اتصال یافته از طریق درگاه USB به کامپیوتر از شما می خواهد تا آنهایی را که قصد ایمن سازی دارید انتخاب کرده و سپس با کپی کردن یک فایل اجرایی بر روی آنها ، این امکان را به شما می دهد تا یک درایو مجازی را بر روی فلش مموری یا سایر حافظه های پرتابل خود شبیه سازی کنید تا با کپی کردن فایلها و اطلاعات درون آن و محافظتش به وسیله ی پسورد ، دسترسی افراد غیر را قطع نمایید .

USB Secure با بهره گیری از یک تکنولوژی پیشرفته هیچ گاه شما را ار تامین امنیتی که قولش را را داده است نا امید نخواهد ساخت و این امکان را برای حافظه هایی نظیر هارد های اکسترنال ، مموری کارت ها ، فلش مموری ها و … فراهم خواهد ساخت . لازم به ذکر است که طراحان این نرم افزار با علم بر اینکه افراد مختلف از نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند برای پوشش دادن تمامی نیاز ها امکان استفاده از این برنامه را در ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون فراهم نموده اند .

 

 

 

 


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب: قفل گذاری روی فلش مموری, :: 13:23 :: توسط : ماهان

 

Easy Button and Menu Maker Pro

Easy Button and Menu Maker Pro نرم افزاری است بسیار جالب و مفید محصول کمپانی Blumentals که کاربرد آن ساخت آسان منو های دینامیک حرفه ای و دکمه های جذاب برای وب سایت یا وبلاگ شما می باشد . اگر می خواهید پایگاه اینترنتی خود را جذاب و دلربا کنید تا محیطی چشم نواز برای کاربرانتان به وجود آید کافیست تا از امکاناتی که این نرم افزار برای شما در نظر گرفته است بهره ببرید . Easy Button and Menu Maker Pro با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ طرح آماده زیبا که از استایلهای مختلفی نظیر انعکاسی که با نام های شیشه ای و ویستا در طراحان شناخته شده هستند می تواند محیط سایت یا وبلاگ شما را دگرگون کند . بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه ادیتور این نرم افزار به صورت WYSIWYG می باشد که منظور از آن خروجی قالب های ساخته شده دقیقا همان چیزی هستند که درون برنامه مشاهده می کنید . بدین ترتیب می توانید تمامی ریزه کاری ها و قسمت های آن را با خیال آسوده انجام دهید و مطمئن باشید که همانگونه در سایت شما به نمایش در خواهند آمد .

 

ویژگی های کلیدی Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12 :
– ساخت آسان دکمه های جذاب برای وب
– ساخت آسان منوهای چند سطحی برای وب سایت
– در اختیار داشتن ویرایشگر WYSIWYG
– استفاده از فونت های انتخابی شما در طراحی
– اضافه کردن آیکون به دکمه ها و منو ها
– پشتیبانی منوهای ساخته شده از تمامی مرورگر های وب
– تهیه خروجی در قالب کد های مبتنی بر آخرین استاندارد های طراحی وب
– پشتیبانی از فرمت های تصویری GIF ، PNG و JPEG
– پشتیبانی از یونیکد UFT-8 و زبان پارسی
– و …

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:ساخت دکمه و منو وب سایت ,بیگ دانلود, :: 13:16 :: توسط : ماهان

Picture Cutout Guide

گاهی اوقات پیش می آید در عکسی که با دوربین گرفته ایم قسمت های اضافی که تمایلی به وجودشان نداریم ، خود را نمایان می کنند و برخلاف میل می بایست یا آنها را تحمل نموده و یا از خیر عکسی تهیه کرده ایم بگذریم . اگر برای شما نیز تا به حال چنین مشکلی پیش آمده است قطعا دیگر ناراحت نخواهید شد چرا که به وسیله ی نرم افزاری که امروز قصد معرفی اش را در دانلود کده داریم می توانید به سادگی هر چه تمام تر اشیا و قسمت های اضافی که در تصاویرتان وجود دارند را حذف نمایید .

این برنامه که Picture Cutout Guide نام دارد با حجمی بسیار پایین و کاربری آسان خود کار را بر همگان راحت نموده است و برای استفاه از آن کافیست که عکس دلخواه را انتخاب کرده و سپس به وسیله ی ابزار انتخاب قسمتی که قصد حذفش را دارید مشخص نمایید و با یک کلیک برای همیشه با آن خداحافظی کنید . بله به همین سادگی انجام این فرایند امکان پذیر بوده و دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های پیچیده ای نظیر فتوشاپ نیازی پیدا نخواهید کرد .  همچنین علاوه بر قابلیت ذکر شده امکان مهم دیگری در Picture Cutout Guide گنجانده شده است که با آن خواهید توانست بخشی از یک عکس را از آن جدا نموده و بر روی تصویری دیگر بگنجانید . قطعا این قابلیت نیز همانند ویژگی نخستی که ذکر شد هیجان انگیز و کاربردی خواهد بود . به طور مثال عکسی از خود گرفته اید و می خواهید همانند تصویر بالا در طبیعت و یا کنار یک چهره سرشناس قرار دهید . کافیست تا چند کلیک ساده در این نرم افزار انجام بدهید و لذت میکس تصاویر در عین سادگی را تجربه نمایید .

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:جدا کردن قسمت های دلخواه ,بیگ دانلود, :: 13:12 :: توسط : ماهان

دانلود کلیپ موبایل خنده دار از درگیری یک گربه و سگ که آخرش سگ عصابی میشه . این کلیپ موبایل جالب از حیوانات با فرمت ۳gp آماده دانلود شده است .

کلیپ خنده دار سگ و گربه

...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 

 


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:دانلود کلیپ خنده دار گربه و سگ, :: 16:39 :: توسط : ماهان


Need For Speed نام سری بازی های ماشینی محصول شرکت EA می باشد که چندین سال متوالی است با ساخت نسخه های جدید ، طرفداران پروپا قرصی پیدا کرده است که البته بیشتر کاربران ظهور واقعی آن را underground 2 می دانند . با استقبال خوبی از که از نسخه ۸ این بازی صورت گرفت ، زمینه برای ساخت یک بازی بهتر با جلوه های حیرت انگیز مهیا شد . Most Wanted یا همان نید فور اسپید ۹ یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند . شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد . اگر نسخه های بعدی این سری از بازی ها مانند Pro Street ، Under Cover و Shift را اجرا کرده باشید حتما متوجه تفاوت های بسیاری در آنها شده اید که با به معرفی هر یک علاقه تان به Most Wanted را بیش از پیش کرده است . از این رو برای بازگرداندن شما به گذشته و تجربه مجدد یک شاهکار ، ویرایش جدیدی از این بازی را برایتان آماده کرده ایم . تغییراتی که در این ویرایش انجام گرفته است بیشتر مربوط به محیط بازی می باشد به طوری که تکسچر محیط کاملا تغییر پیدا کرده و شناسایی آن از نسخه قدیمی مشکل گردیده است . تغییر ظاهر ماشین BMW M3 GTR و افزودن یک مود با نام pLan client که امکان بازی کردن تحت شبکه به صورت رایگان را در اختیارتان قرار می دهد از دیگر قابلیت های اضافه شده به این ویرایش می باشد . این بازی با لینک مستقیم بر روی سرور قدرتمند دانلود کده قرار داشته که می توانید با سرعت بالا و به طور رایگان آن را دانلود کنید . برای دیدن عکس های محیط بازی به ادامه مطلب بروید .


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:دانلود Need For Speed Most Wanted 2010, :: 14:18 :: توسط : ماهان
درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1