وبلاگ دانلود
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 



mobile_photoshop_v1_0.jpg


نرم افزار Mobile Photoshop برای گوشی های همراه ساخته و منتشر شده است. این نرم افزار از برخی امکانات فتوشاپ برخوردار است که به کاربران این امکان را می دهد تصاویر خود را درون موبایل خود ویرایش کنند. نرم افزار Mobile Photoshop به صورت جاوا منتشر شده و در اکثر گوشی های همراه قابل اجراست. شما می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Download  دانلود  


ارسال شده در تاریخ : برچسب:بیگ دانلود, :: 18:59 :: توسط : ماهان

به عکس نگاه کنید و تا ۱۰ بشمارید!



ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 18:53 :: توسط : ماهان

پس از دوبار تغییر کامل فیلمنامه و گروه بازیگران سرانجام قرارداد گروه اول بازیگران «اخراجی‌ها۳» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مسعود ده‌نمکی» ثبت شد…



ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 18:53 :: توسط : ماهان

 

 

 

 

تست هوش معادله جالب و خنده دار !!

این مطلب صرفا جهت سرگرم شدن شما عزیزان بوده و اصلا قصد توهینی وجود ندارد.

معادله ۱

انسان = خواب + خوراک + کار+ تفریح

الاغ = خواب + خوراک

پس

انسان = الاغ + کار + تفریح

وبنابرین

تفریح – انسان = الاغ + کار

بعبارت دیگر

انسانی که تفریح ندارد = الاغی که فقط کار می کند

*****


ارسال شده در تاریخ : برچسب:www,bigdownload,loxblog,com, :: 18:53 :: توسط : ماهان

 

   نظر یادتون نره


ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 18:53 :: توسط : ماهان

پسر جوان جلو بیمارستان مادر پیرش را پیاده کرد،او که با چند تن از دوستانش قرار داشتند که برای تفریح به پارک بروند رو به مادرش گفت :«مادر جون من خیلی کار دارم...خودت از پله ها برو بالا و داخل بخش شو،اونجا پرستارها کمکت میکنند...»پیرزن نگاهی به پله های بیمارستان انداخت و لبخندی زد .پسر جوان با دلخوری گفت:«مگه چی گفتم مادر که میخندی؟»

 

پیرزن سری تکان داد و گفت:«به تو نخندیدم پسرم... به یاد قدیم ها افتادم،بیست و پنج سال قبل که تو یک ساله بودی و پدرت شب کار بود،یک شب که مریض شده و تب کرده بودی،تمام راه را تا همین جا روی دستهای خودم آوردمت،اما حالا...»

پیرزن این را گفت و با روسریش اشک هایش را پاک کرد و شروع به بالا رفتن از پله ها کردو...که ناگهان دستهای گرم پسرش را بر دستهایش احساس کرد . پیرزن خندید.پسر جوان یک اس.ام.اس برای دوستانش ارسال کرد:«یک تفریح واجب تر از شما دارم امروز نمیام..»

اس.ام.اس پسر که به مقصد رسید مادر و پسر در بیمارستان بودند.

منتظر نظر هاتون



ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 18:53 :: توسط : ماهان

آیا معده تان ترش می کند؟همه ما در زندگی روزمره مان حالت ترش کردن یا سوزش سردل را تجربه کرده ایم و بسیاری نیز به راحتی از کنار آن گذشته ایم و با یک لیوان آب، شیر یا شربت آلومینیوم ام.جی .اس آن را درمان کرده ایم اما شاید ندانید که این علامت در صورت تداوم، نشانه بیماری خطرناکی به نام ریفلاکس است که می تواند حتی موجب سرطان مری شود. برای آشنایی بیشتر با این مشکل شایع به سراغ دکتر ایرج خسرونیا، متخصص بیماری های داخلی و رییس جامعه متخصصان داخلی ایران رفتیم تا سوالات مان را از ایشان بپرسیم.
افرادی که دچار سوزش سردل هستند اغلب از ترش کردن شکایت می کنند. به نظر شما این مشکل نوعی بیماری است یا اینکه طبیعی به شمار می رود؟

به احتمال زیاد شما نیز تا به حال احساس ناخوشایند ترش کردن را تجربه کرده اید. این فرآیند که به علت برگشت محتویات معده به ویژه اسید به داخل مری ایجاد می شود، در حدود پنج تا هفت درصد مردم جامعه را مبتلا می کند.آیا به جز ترش کردن و احساس جوشش در پشت جناغ سینه، این بیماری علامت دیگری نیز دارد؟



ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 18:53 :: توسط : ماهان

 

 

 

پایگاه  تفریحی و فرهنگی| www.fun.mahandownload.com

 

 

نظر یادت نره


ارسال شده در تاریخ : برچسب:بیگ دانلود,www,bigdownload,loxblog,com, :: 18:53 :: توسط : ماهان

    
ساعت Swatch ، با طراحی جالب و اسپورت . مناسب برای کسانی که می خواهند ساده و در عین حال شیک باشند. مناسب برای آقایان و خانم های مشکل پسند.این ساعت زیبا می تواند مکمل زیبایی دستان شما باشد. با تنوع رنگ صفحه ساعت ، در دو رنگ مشکی و سفید مطابق با سلیقه شما...
  •  
  •  
  •  
  •  


ارسال شده در تاریخ : سه شنبهبرچسب:ساعت,ساعت Swatch,خرید ساعت اینترنتی, :: 1:43 :: توسط : ماهان

توجه توجه::    افزایش   امار   اتوماتیک   فقط   با  ثبت   نام کردن باور نمی کنید!!      فقط یه بار امتحان کنید تا نتیجشو ببینین افزایش     رنک گوگل   افزایش رتبه   در  یاهو   افزایش  بازدید  در    الکسا                                                                                                                 اینجا کلیک کنید


صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 ... 30 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1875
بازدید ماه : 2002
بازدید کل : 342118
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1