وبلاگ دانلود
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

VideoCharge.Studio

VideoCharge Studio ابزاری کامل برای آن دسته از کاربرانی است که می خواهند کارهایی نظیر ساخت گالری های ویدیویی ، ویرایش فیلم ها و یا تبدیل فرمت ها به یکدیگر را انجام دهند . در زمینه ویرایش فیلم می توان گفت که تمامی ابزارهای اصلی مورد نیاز گنجانده شده اند ؛ جدا کردن قسمت های دلخواه از یک فیلم و ذخیره ی آنها در چندین فایل مختلف ، چسباندن دو یا چند فایل ویدیویی به یکدیگر و ذخیره سازی آنها در قالب یک فایل ، اضافه کردن واترمارک بر روی ویدیو به منظور جلوگیری از نادیده گرفتن کپی رایت و ساخت اسلایدشو از تصاویر از جمله ی این قابلیت ها می باشند . اگر یک فایل ویدیویی در اختیار دارید که بر روی آن عکس ، نوشته و یا هرگونه واترمارک دیگری وجود دارد که تمایلی به وجود آن ندارید ، کافیست تا از نرم افزار VideoCharge Studio استفاده نمایید چرا که یکی از قابلیت های مهم این برنامه توانایی آن در مات کردن قسمت هایی است که واترمارک به آنها افزوده شده

دیگر ویژگی بسیار مهم و قابل توجه در نحوه عملکرد این نرم افزار ، پردازش ویرایش های ویدویی شما بدون کدگذاری دوباره ( re-encoding ) فرمت فایلهاست . این قابلیت یعنی اینکه فایل خروجی ای که پس از ویرایش دریافت می کنید دقیقا همان کیفیتی را دارد که در ابتدا وجود داشت بدون افت حتی ۱ درصد . یکی دیگر از امکانات این نرم افزار قابلیت جداسازی فریم مربوط به فایلهای ویدیویی و ذخیره سازی آنها در قالب عکس می باشد . بدین ترتیب اگر خواسته باشید از ویدیو های خود اسکرین شات های مختلفی تهیه کنید ، این کار به راحتی برایتان امکان پذیر خواهد بود .
قرار داده شدن قابلیت های متفاوتی در این نرم افزار که هریک جزو نیازهای یک کاربر در ویرایش ویدیو است باعث شده تا VideoCharge Studio بر خلاف حجم نسبتا پایینی که در مقابل سایر نرم افزارهای ویرایش فیلم دارد ، تا این اندازه مورد توجه کاربران حرفه ای و آماتور قرار گیرد

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبهبرچسب:VideoCharge Studio 2,9,8,650 استدیو ویرایش و تبدیل ویدیو, :: 21:52 :: توسط : ماهان

                                                         

85 درصد گیاهان در اقیانوس ها رشد میکنند.

گذاشتن چند حبه قند در کنار پنیر از کپک زدن ان جلوگیری میکند.

اولین تلویزیون جهان در کشور المان ساخته شد.

عمق عمیق ترین نقاط دریای مدیترانه به 4430 می رسد.     

بقیه در ادامه مطلب.........    



 ادامه مطلب...


Crazy-Machines-2-Complete

Crazy Machines 2 Complete نام یک بازی فکر بسیار زیبا و هیجان انگیز است که توسط کمپانی FAKT Software ساخته شده و به وسیله شرکت Kalypso منتشر یافته است . این بازی که در ژانر بازی های استراتژیک و فکری قرار می گیرد بدین گونه است که در هر مرحله می بایست با بهره گیری از بهره ی هوشی خود و البته در نظر داشتن قوانین فیزیکی و هندسی, کاری را که در ابتدا به شما گفته می شود انجام دهید

Crazy Machines 2 را می توان نسخه ای پیچیده و تکامل یافته از بازی دومینو دانست چرا که برای رسیدن به هدف می بایست با چینش دقیق ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد ؛ توپ ، چرخ دنده و سایر اشیایی که در تکان دادن سایر شی ها استفاده می شود راهنمایی کرده و به مقصد برسانید .این گیم که از گرافیک قابل قبولی بهره می برد در چندین مرحله متفاوت انجام پذیرفته و هر چه به سطوح بالاتر می رسید ، رسیدن به هدف سخت تر و پیچیده تر می گردد

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


STCC The Game 2

STCC The Game 2 نام یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ سوئد طراحی گردیده است . نسخه شماره ۲ این بازی که هم اکنون در دانلود کده فراهم آورده ایم به دنبال موفقیت چشم گیر ورژن قبلی با نام STCC طراحی گردیده است . گیمر در این بازی ابتدا با انتخاب ملیت خود و سپس یک شخصیت قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشته و به سوی کسب رتبه اول در تونومنت ها و کاپ های مختلف می رود . نکته جالب توجه در STCC The Game 2 گنجانده شدن اتومبیل های فرمول ۱ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار مسابقات معمولی ، رانندگی با این اتومبیل ها را نیز تجربه کنید . تعداد اتومبیل های موجود در این بازی به عدد ۲۹ رسیده که در ۱۱ کلاس مختلف انتظار شما را می کشند . از جمله قابلیت های جدید در STCC امکان انجام بازی به صورت مولتی پلیر تا ۲۵ نفر می باشد که می تواند تجربه یک رالی واقعی را برایتان به ارمغان آورد .

 

 

 



 ادامه مطلب...


EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


BSR Screen Recorder v5.2.1

 

آیا تا به حال فکر تصویربرداری از صفحه نمایش کامپیوترتان افتاده اید ؟ آیا قصد ساخت فیلم های آموزشی برای نرم افزارهای ویندوز و یا توضیح دادن در رابطه با نحوه عملکرد یک برنامه یا ترفند را دارید ؟

BSR Screen Recorder نام ابزاری است که برای برآورده کردن نیازهایی اینچنینی طراحی گردیده است و شما با در اختیار داشتن آن می توانید تنها با یک کلیک فرایند تصویربرداری از صفحه دسکتاپ را آغاز کرده و کارهایی که قصد نمایش آنها به کاربران خود دارید را دارید انجام داده و فرایند را توضیح دهید . فیلمبرداری می تواند شامل کل صفحه و یا پنجره ای خاص باشد . علاوه بر اینها امکان تعیین اندازه به صورت دستی نیز وجود خواهد داشت . همچنین در صورتی که نیاز به گفتن برخی نکات به صورت صوتی باشد می توانید با وصل کردن میکروفن این کار را انجام دهید .

 

ویژگی های کلیدی BSR Screen Recorder v5.2.1 :
- ضبط کردن هر آنچخ در صفحه نمایش شما وجود دارد .
- انتخاب هر قسمت دلخواه از دسکتاپ برای فیلمبرداری
- ذخیره سازی در فرمت های محبوب AVI ، SWF و WMV
- ذخیره کردن تصاویر در قالب های JPG ، PNG و BMP
- تبدیل فایلهای AVI ضبط شده به SWF و WMV
- امکان ذخیره سازی وبکم
- و …

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


Operation Flashpoint: Red River
لینک های ۴۵۰ مگابایتی

 

Operation Flashpoint: Red River یک بازی اکشن اول شخص می باشد که در آن جنگی خیالی بین نیروهای ایالات متحده آمریکا و نیروهای آزادی خواه چین با کشور تاجیکستان در می گیرد که تمرکز اصلی آن بر روی رود سرخ می باشد . شما در این بازی نقش فرمانده یک گروه چهار نفره ( خودتان و ۳ سرباز ) را داشته که می بایست با هدایت سربازانتان اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سرگذاشته و نیروهای تاجیک را از بین ببرید . این ورژن که از هوش مصنوعی قدرتمندی برخوردار است را می توان نوعی شبیه ساز جنگی نیز تلقی کرد چرا که داستان و ریتم بازی شباهت بسیاری با جنگ های واقعی دارد . به طور مثال شما در ابتدای بازی با سربازان خود آشنا گشته و پس از انجام برخی تمرینات همراه با آنان سوار یک خودرو نفربر شده و پس از طی مسیری نسبتا طولانی به محل استقرار نیروهای دشمن می رسید . دیگر نکته ای که این بازی را به یک شبیه ساز تبدیل نموده است امکان کشته شدن سریع شما توسط نیروهای دشمن بوده و دلیل آن نیز عدم استفاده از سطح سلامت برای هر بازیکن ( به طور مثال با هر بار اصابت تیر به شما مقداری از سلامتی خود را از دست بدهید تا زمانی که به صفر برسد ) همانند سایر بازی های مشابه می باشد .

 

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


Active Data CD/DVD/Blu-Ray Burner

 

Active Data CD/DVD/Blu-Ray Burner نام یک نرم افزار کوچک اما کاربردی برای رایت اطلاعات بر روی انواع دیسک های سی دی ، دی وی دی و بلوری می باشد . با در اختیار داشتن این برنامه خواهید توانست به سادگی خوردن آب داده های مورد نظر خود را بر روی دیسک های خام رایت کنید . از نکات قابل توجه در این نرم افزار می تواند به استفاده بسیار کم از منابع سیستم نظیر CPU ، RAM و حتی Hard Disk اشاره نمود که دقیقا نقاط ضعف نرم افزارهایی مانند Nero می باشد .

 

ویژگی های کلیدی Active Data CD/DVD/Blu-Ray Burner v3.1 :
- پشتیبانی از یونیکد
- پشتیبانی از بلوری
- قابلیت ذخیره و بازگردانی کردن کالکشن فایلهای انتخاب شده
- دگرگون شدن محیط کاربری نسبت به نسخه پیشین
- حجم پایین
- و …

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


Joboshare MOV Converter

MOV فرمتی است تصویری که جزء فرمت های اختصاصی نرم افزار QuickTime به شمار می آید و ویژگی های خاص و منحصر به فردش باعث توجه افراد بسیاری به آن شده است . کیفیت بسیار بالا در عین حجم پایین یکی از قابلیت های مهم این فرمت می باشد . به طور مثال شرکت های تولید کننده ویدیو های آموزشی نظیر کمپانی قدرتمند Lynda از فرمت MOV برای آموزش های خود استفاده می کنند که نشان از ویژگی های این فرمت دارد . در کنار تمام این خوبی ها ، نقاط ضعفی نیز شامل فرمت MOV می شوند . یکی از مهم ترین آنها عدم پشتیبانی اکثر نرم افزار های پخش ویدیو از آن می باشد به طوری که تنها تعداد انگشت شماری از پلیرها وجود دارند که بتوانند به صورت معمولی و پیش فرض این فرمت را پخش کنند .

نرم افزاری که در این پست دانلود کده فراهم آورده ایم به شما این امکان را می دهد تا به سادگی چند کلیک ساده ویدیو های خود را که در قالب MOV قرار دارند به فرمت های محبوب و مشهوری نظیر WMV ، ASF ، RM ، RMVB ، AVI ، DIVX ، Xvid ، MPEG ، VCD ، DVD ، SVCD ، MPEG1 ، MPEG2 ، VOB تبدیل نمایید . با این کار بزرگترین عیبی که می توان از فرمت MOV گرفت ، برطرف خواهد شد . البته تمامی امکانات این نرم افزار که Joboshare MOV Converter نام دارد به همینجا ختم نمی گردد . قابلیت استخراج صدا از ویدیو ها و ذخیره ی آنها در قالب های صوتی MP3 ، AAC ، WMA و WAV از دیگر نکاتی است که می تواند در انتخاب کردن این برنامه ، شما را ترغیب نماید .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


Google Earth Plus

کمتر کسی را می توان یافت که از اینترنت استفاده کرده باشد و نام نرم افزار Google Earth را نشنیده باشد . این برنامه همانطور که خود کاربرد و سازنده اش را مشخص می کند ابزاری است برای مشاهده و کاوش در زمین به وسیله ی تصاویر ماهواره ای که توسط شرکت گوگل در قالب یک نرم افزار در کنار یکدیگر چیده شده اند . دقت بسیار بالای این برنامه تا اندازه ای است که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان رشته های مختلف به خصوص زمین شناسی از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده می کنند و چه بناها و جاهایی که توسط کاربران و با استفاده از این نرم افزار کشف نشده اند !

کافیست تا بدانید که قصد سفر به کدام کشور ، شهر و یا حتی کدامین محله و کوچه را دارید ؛ آنگاه است که با چند کلیک ساده مقصد مورد نظر را پیش روی خود خواهید دید . البته لازم به ذکر است که Google Earth در هر نسخه ی جدیدی که معرفی می کند قابلیت های نویی را نیز به آنها می افزاید و اکنون نه تنها تصاویر دو بعدی بلکه امکان نمایش ۳ بعدی اماکن مشهور و بناهای تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم گردیده است .
قابلیت نمایش شب و روز ، سفر با هواپیمای مجازی بر فراز زمین واقعی ، کاوش در فضا ، مریخ و ماه تنها بخشی از دیگر امکاناتی هستند که در این نرم افزار جالب و حیرت انگیز گنجانده شده است .

نسخه ی پیش رو که برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم دارای قابلیت نصب به صورت خاموش بوده و این بدین معنی است که کل پروسه ی نصب و کرک کردن تنها با دابل کلیک روی آیکون نصب ، انجام شده و نیاز به انجام هیچ کار اضافه ی دیگری نخواهد بود .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2013
بازدید کل : 342129
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1